Blog de pisici

De ce blog de pisici? Pentru ca vrem si putem sa scriem pe un blog de pisici, ar raspunde o pisica obraznica. Pentru ca stapana ne iubeste si vrea sa se laude cu noi pe blog, ar miorlai o pisica timida. Pentru toate astea si inca ceva in plus, ar raspunde Vienela, stapana absoluta si sclava supusa a celor doua pisicute, Miti si Pufi.

Update: Intre timp familia s-a marit cu inca un membru, o recent adoptata pisica in trei culori, mica, infometata si plina de curaj, care a primit numele de Ursula.

pisica in trei culori

“Cand am cedat impulsului de a aduce o pisica in apartament, nici prin cap nu imi trecea ca imi vor umple viata de fericire si ma vor face sa imi doresc o casa imensa, o curte plina de verdeata si gramezi de bani, pentru a putea salva toate pisicutele intalnite in cale.”, spune Vienela cu ochii stralucind. Iata cate motive am avut sa deschid un blog de pisici… 🙂

noi, pisicile

noi, pisicile

Posted on January 12, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , , . Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. nu zici ca si mie imi plac? Dar sa le vad la altii, nu sa am eu in casa!

    Like

  2. Vienela, aproape ca… m-am convins 😉 sa fac blog pentru motani… dar nu stiu cand… 🙂

    Like

  1. Pingback: De ce sa adopti o pisica maidaneza | Noi, pisicile

  2. Pingback: Printre pisicile din oras, cautand potcoave de cai morti | Noi, pisicile

  3. Pingback: Clubul pisicutelor | Blog de pisici

Leave a Reply

