O idee genialo-pisiceasca

Nu am putut intelege niciodata pisicile care nu au astampar, pe care curiozitatea le indeamna sa isi bage nasul oriunde si oricand, chiar daca informatiile gasite nu le folosesc la nimic si chiar cu riscul de a pati vreun necaz. Eu sunt genul de pisica lenesa, care nu se misca din locul ei decat daca este alungata sau momita cu ceva bun. Consider ca asa ar trebui sa fie toate pisicile pentru a nu mai da apa la moara celor ce au tupeul de a inventa vorbe de duh despre tagma noastra.

In timp ce trageam un pui de somn, prin cap mi-a trecut o idee genialo-pisiceasca: de ce oare e Miti atat bleaga si isi consuma pretioasa energie alergand si cautand ea stie ce prin toata casa, cand apa ne vine la nas, hrana la nas, jucariile la nas, fara ca noi sa depunem cel mai mic efort?

Din cugetarile Pufinei…

Posted on January 12, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Motanii nostri n-au stare! 🙂 Cel mare, la inceput, era tare linistit dar cum mie nu-mi plac animalutele care unde le pui acolo stau l-am antrenat la joaca! Asa mi-a trebuit! 🙂 Acum doresc ca macar unul dintre ei sa fie linistit.. dar, imbatranind, cel mare e ceva mai cumintel si fiind cam grasun isi salta cam greu fundul la inaltime… 🙂

    Like

    • La fel procedez si eu cu Pufi. Daca as alege sa o las sa faca ce vrea, ar deveni obeza dormind non-stop. La inceput am crezut ca nu o atrage nici o jucarie si nici un joc, apoi mi-am dat seama ca traise greu pe strada, ca dormise iepureste si avea nevoie de recuperare. Nici la noi nu i-a fost prea bine cand am adus-o, din cauza lui Miti care o teroriza, facand-o sa stea numai pe sub dulapuri si sa doarma numai cand dormea Mitong. Abia de vreo doua saptamani s-au rezolvat problemele si Pufi a inceput sa se joace cu adevarat.

      Like

Leave a Reply

