Pisica in oglinda

Eram un ghemotoc de blana nu prea deasa cand stapana mi-a aratat pentru prima data oglinda, crezand ca voi reactiona asa cum vazuse ea in filmuletele de pe youtube. Nu stia pe atunci ca eu sunt o pisica atipica. Am privit sticla lucioasa, am strambat indiferenta din nas si am cerut sa fiu pusa inapoi, pe pamant. Nu ma interesa nimic din ceea ce zarisem acolo, nici macar cei cativa stropi de apa. De-a lungul celor sase luni si jumatate de cand m-am mutat in aceasta casa au mai fost incercari de a mi se atrage atentia asupra obiectului numit oglinda. Fara nici un rezultat, ca doar nu sunt fraiera sa ma las momita si apoi sa ma vad pe blogul de pisici sau pe youtube alergand dupa propria-mi imagine.

Am propria mea oglinda pisiceasca, pe Pufi. O studiez permanent si ii imit orice miscare, oricat ar fi de nastrusnica. Si Pufi are propria ei oglinda pisiceasca, pe mine. Ma studiaza permanent si imi imita orice miscare, chiar daca pentru asta trebuie uneori sa depuna eforturi considerabile (stiti si voi ca domnisoarele grasute nu se pot misca asa cum o facem noi, cele subtirele). De ce am avea nevoie de oglinda omului?

Ati stat cu Miti la taifas…

Posted on January 12, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

