Presentimentul unei pisici

Desi par o pisica tigrata cu fire vesela si jucausa, in sufletul meu mocneste un vulcan de pesimism ce uneori erupe violent, asa cum s-a intamplat in aceasta seara. M-am bagat la somn cu un presentiment urat, pe care nu mi-l puteam explica. Am dormit adanc un timp, apoi am inceput sa ma agit tot mai tare, pana cand m-am trezit chinuita de o spaima ciudata. In jurul meu, oameni si pisici radeau de mine. Ma acuzau de lucruri urate, pe care nici o pisica virgina nu le-ar face vreodata, ba chiar sustineau ca detin dovezi imbatabile. 

Mi s-a spus ca sunt frumoasa oricum, deci lentila de contact pe care mi-am pus-o nu imi este de folos. Eu sustineam ca nu am lentile, ei nimic… Nici macar Miti, fata-mare si ea, nu m-a crezut cand am spus ca nu sunt in cautarea unui barbat modern, care sa imi satisfaca cine stie ce pofte. Ciudat este ca ma acuzau pana si de furtul unei beri la cutie, pe care chipurile as fi baut-o inainte de a adormi. Va jur, totul este o inscenare! Nimic din ceea ce veti vedea nu este adevarat… Am convingerea ca cineva din anturajul meu incearca sa ma discrediteze, sa imi distruga pe blog reputatia de virgina…

pisica si berea

Din cugetarile Pufinei…

Posted on January 14, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

