Guntzi, pisica fantoma

Era o primavara trista, rece, iar eu nu aveam mai mult de doua luni cand m-am trezit prinsa in brate, inghesuita langa un san cald de femeie si dusa intr-o casa noua. Tremurasem de frig, de foame si de frica pe strazi, asa cum se intampla cu toate pisicile maidaneze fara noroc si deodata rasarise soarele pe strada mea. Am fost adoptata, am primit mancare si numele de Guntzi, un nume ce are o poveste interesanta in spate. Din prima clipa m-am atasat de stapana mea (mama Vienelei) si am urmat-o prin casa si prin curte pas cu pas. Eram o pisica inteligenta si ascultatoare, iar stapana ma iubea ca pe ochii din cap. 

Ma hranea cu carne cruda, imi dadea si carne fiarta, imi pregatea supe gustoase si imi oferea in fiecare dimineata crochete ce imi faceau blana sa luceasca orbitor. Din acest motiv nici nu imi trecea prin cap sa ma urc pe mese sau sa fur din ceea ce era pe ele. In plus, eram un vanator desavarsit, caruia nu ii puteau opune rezistenta nici soriceii, nici gugustiucii care fluturau aripile pe deasupra gardului. Marea mea placere era sa dorm tinuta in brate de nepotelul stapanei, cand ea ne legana pe picioare si ne spunea povesti cu pisici. Multe am invatat de la acest copilas si multe a invatat si el despre pisici de la mine.

guntzi pisica fantoma

Cand aveam vreo cinci ani, am primit cadou un fratior alb ca spuma laptelui, cu ochi verzi, caruia i s-a pus numele Tomita, un nume tipic de motan. Are si el in spate o poveste interesanta, pe care o voi relata data viitoare. Deocamdata vreau doar sa va mai spun cate ceva despre mine si sa va explic de ce semnez Guntzi, pisica fantoma. Soarta a fost si buna cu mine, dar si cruda. Am dus o viata uluitor de frumoasa, am fost rasfatata si iubita, am fost intotdeauna vioaie si sanatoasa, am trait ca in rai, iar acum, din rai, va scriu pentru a va spune ca m-am intors pe pamant sub forma de abur si inca mai bantui prin locurile unde sunt pisici si unde traieste stapana mea, dupa cum puteti vedea in poza…

pisica fantoma

Semneaza Guntzi, pisica fantoma

Posted on January 15, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Aluculesei Brindusa

    un articol foarte impresionant ❤

    Like

Leave a Reply

