Miti jucandu-si propriul rol

Cu toate ca nu obisnuiesc sa ma admir in oglinda, stiu sigur ca sunt o pisica neagra si frumoasa, ca am ochi galbeni superbi si o atitudine tipic felina. Ce mi-as putea dori, cand oameni, pisici si obiecte se inghesuie sa se pozeze alaturi de mine? Probabil nu e departe ziua cand voi incepe sa dau autografe, sa fiu cautata pentru sedinte foto adevarate, poate sa scriu o carte, ca tot e la moda ca fiecare pseudovedeta sa aiba cartea ei sau chiar sa joc intr-un film. Imi imaginez orasul plin de afise cu litere de o schioapa si cu pozele mele ocupand prim-planul: “Un film autobiografic, cu celebra Miti jucandu-si propriul rol!”.

Din nefericire, copilaria si adolescenta mea ar fi destul de greu de reprodus pe marele ecran, din cauza ca toate pozele trebuie taiate. In prea putine fotografii sunt singura, asa cum ar fi normal sa se intample cu o vedeta de talia mea. Suparata, m-am apucat sa tai toate pozele si sa pastrez din ele numai imaginea mea de pisica frumoasa, cu ochi de chihlimbar. Daca doriti bilete la filmul in care imi voi juca propriul rol, ar fi bine sa anuntati de pe acum, sa va rezerv locuri… 😀

mitong

mitong 1

mitong 2

mitong 3

Ati stat cu Miti la taifas…

Posted on January 15, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. moaca mica si blanoasa… se crede deja vedeta. apoi sa o faca mama vedeta atunci 🙂

    Like

  1. Pingback: Cum, cand si de ce miauna pisicile | Blog de pisici

  2. Pingback: Pisica neagra | Blog de pisici

  3. Pingback: Poze cu pisici negre cu ochi galbeni | Blog de pisici

Leave a Reply

