Coada tarcata

Salut! Eu sunt Coada Tarcata si imi plac noptile intunecate, cand pot bantui prin cartier fara teama, in cautarea pisicilor dornice de iubire sau chiar a unui oscior bun de ros. Cu multa indrazneala si un strop de noroc am devenit motan sef de bloc. Nu trece nimeni pe aici fara aprobarea mea si nimeni nu mananca pana cand nu ma satur eu. Ma plimb mandru pe alei, cu codita mea in dungi ridicata de lupta, pregatit in orice clipa sa fac fata adversarilor. Dar de curand mi s-a intamplat un lucru tare ciudat, care m-a pus pe ganduri. Pasi furisati s-au apropiat de mine. Un sunet ciudat, pis-pis, m-a facut sa raman imobilizat langa zid. Un pumn de bobite a cazut din cer, raspandind arome de vis, hrana zeilor mustaciosi. Intunericul noptii a fost spart in mii de cioburi. 

Oare au pus dusmanii recompensa pe codita tarcata sau din ce motiv imaginea meade motan frumos troneaza acum pe un blog de pisici?

motan cu coada tarcata

motan cu coada tarcata

Semnat: Coada Tarcata

Posted on January 16, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

