Cineva sa ma opreasca!

Cineva sa ma opreasca! Numa’ sa-ndrazneasca! imi tot vine sa cant de cand m-am intors de la mama. Am intalnit o pisicuta atat de dulce, incat mi-au dat lacrimile ca nu o pot lua si pe ea acasa, sa le tina companie lui Miti si Pufi. Cu blana alba ca spuma laptelui, cu un semn interesant pe cap, cu codita neagra si un miorlait ce semana cu vocea lui Pufi, dragalasa aceasta mi-a cucerit inima. A iesit imediat prin gard. Eu stateam pe vine, incurajand-o sa se apropie. Mi s-a urcat pe picioare, de parca ne cunosteam dintotdeauna. Are in jur de sase luni si e o dulceata, prietenoasa si iubitoare. 

pisicuta alba

pisica alba

pisicuta alba

pisica alba

pisica alba

Am tinut-o in brate, am mangaiat-o, apoi am bagat-o inapoi in gradina, cu durere in suflet. Aveam aparatul foto la mine, insa nimic de mancare. I-am facut cateva poze si am fugit acasa sa iau ceva bobite. Cand m-am intors, pisicuta disparuse. 😦 Cineva sa ma opreasca! Imi vine sa iau acasa toate pisicile intalnite in drum, mai ales cand sunt asa dulci cum era cea de astazi…

Semnat: Vienela, stapana absoluta si sclava supusa a celor doua pisicute, Miti si Pufi…

Update 13 februarie 2015: mi-a trecut prin cap sa creez, din cele cateva poze, o imagine miscatoare (GIF) care sa imi lase impresia ca aceasta pisicuta alba este aici si se apropie vesela de mine. Am tot cautat-o de atunci, dar nu am mai gasit-o. 😦

pisica alba - imagini miscatoare gif

Posted on January 18, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. Daca ai reusi sa le iei , sa le ti si sa le “plasezi” la oameni ce doresc sa adopte…ar fi ceva.Insa e multa munca astfel…

    Like

  2. Foarte tare articolul ! Astept si subiecte pe tema animale de companie si pet shop !

    Like

  3. Am o pisicuta exact ca aceea. Are cam 2 ani si jumatate. A venit la noi in curte de prin vecini. Abia ma mutasem. Vecinul nu prea avea grija de ea, deci venise sa suga de la pisica noastra. Cand ne-am mutat din nou, am incercat sa o luam si pe ea (nu era obisnuita cu noi). Am reusit sa o luam, iar, in zona in care ne mutasem, erau multi motani. Astfel a avut si un puisor. Acum, puisorul are cam vreo 7 luni. L-am numit Cristopher (Cristofăr), pe pisicuta (mama lui) o cheama Pufita, iar pe mama Pufitei, Sonia. Avem si un caine, cu care pisicutele se inteleg destul de bine. Dar pisicuta ta si cea a mea seamana foarte mult: si a mea are ochii galbeni, nasul rozaliu, si sa nu mai spun de blana. Apropo, comentariul asta l-am postat in 2017, cand celelalte au fost postate cu 2 ani inainte, dar daca il vede cineva si e interesat, pot posta o poza cu pisica mea, sa vedeti cat de mult seamana.

    Like

    • Bine ai venit pe la noi!
      Voi regreta mereu ca nu am luat-o acasa. Mi se parea ca e deja aglomerat si avusesem discutii cu familia. Cazusem de acord ca avem destule animale. Intre timp am mai audnat de pe strazi, asa ca in acest moment avem in casa patru pisici si un caine de 24 de kilograme. Mereu ma uit pe strazi dupa ea, sperand ca o voi reintalni…
      Mi-ar placea sa vad poze cu pisicuta ta. Ma poti gasi pe fb https://www.facebook.com/sas.vienela

      Like

  1. Pingback: Imagini miscatoare pisici | Blog de pisici

Leave a Reply

