Ce este omul?

Ce este omul? Omul este un animal crescut nepermis de mare in comparatie cu noi, pisicile. Pasul sau apasat ne face sa tresarim, vocea sa tunatoare ne ridica blanita pe spinare. Am invatat sa fim precaute in preajma lui, chiar daca stim ca uneori poate fi bland, haios si darnic. Preferam sa stam la o distanta sigura de el, sa il urmarim din priviri, sa miorlaim incetinel doar atunci cand simtim ca ne vrea binele. Noi, pisicile, am observat ca omul este un animal lenes, care nu ar alerga in veci dupa o vrabie, nu s-ar apleca sa prinda un gandacel, nu ar face nimic din ceea ce noi, pisicile, putem face. Se lauda omul ca este animal biped si ca foloseste unelte. Pai cine are nevoie de unelte, cand totul se gaseste pe darnicul pamant, iar animalele se multumesc cu atat de putina hrana? Trebuie doar sa renunti la pozitia de biped si sa privesti prin iarba cu atentie… Sigur vei gasi ceva interesant sau util, omule!

pisica mananca bobite

pisica in gradina

Semnat…

noi, pisicile

Posted on January 20, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. în iarbă stă surpriza 🙂

    Like

  2. 🙂
    Acum cativa ani, cand il mai aveam pe Bobi (un caine din rasa boxer) il plimbam intr-un parc mai departe de casa… Am gasit, in iarba, cativa eurocenti (normal ca i-am adunat!). A doua zi, am mai gasit cativa eurocenti… Si tot asa vreo cateva zile! Am adunat aproape trei euro (nu mai stiu exact cat)… Apoi nu m-am mai dus pe acolo, crezand ca cineva face misto de mine! 🙂 Concluzia: in iarba pot fi multe surprize! 🙂

    Like

    • Ha, ha, ce poveste! Mi-ai amintit de o intamplare aproape identica… Sa tot fie vreo zece ani de atunci. Timp de vreo 3-4 zile, de cum coboram din autobuz, gaseam imprastiate pe drumul spre casa hartii de 1 leu (nu mai retin cum erau pe atunci banii). Ajunsesem sa ma intreb daca nu cumva e cineva care ma urmareste si ma pozeaza aplecandu-ma dupa bani… :)))))

      Like

  1. Pingback: Ce fac pisicile cand tuna, fulgera si ploua? | Blog de pisici

Leave a Reply

