O viata noua pentru animalele de la Racoasa

Cand iti doresti cu adevarat, cand ai curajul de a visa inalt, intreaga lume viseaza alaturi de tine si lupta pentru ca visul tau sa capete contur! Cine ar fi crezut ca totul se va intampla atat de repede si de bine? In nici un caz nu eu, si nu animalutele din adapostul de la Racoasa, pentru care am solicitat ajutor cu doar zece zile in urma! Primul pas a fost facut de stapana frumosului Griska, Vero, careia nu am cuvinte pentru a-i multumi indeajuns pentru implicare si promptitudine. Urmatorul pas a fost facut de Ana Petrache, Poiata Claudia, Zbarcea Dragos, Mada Ghidovet, familia Vrinceanu..Simona radu, Nova Food, FlorenZza Bănică & Paradise travel, carora le voi ramane vesnic recunoscatoare pentru minunatul gest, pentru tot ceea ce au facut si planuiesc sa faca. 

mancare animale

mancare animale 1

mancare animale 2

In ianuarie am fost legata de maini, dar planuiesc sa pun lunar deoparte cativa banuti si pentru Racoasa, caci nu este posibil ca tocmai eu, care am cerut ajutor, sa nu contribui cu nimic. Spunea Mara Ghidovet la un moment dat “Am putea sa facem asta luna de luna…cativa lei nu conteaza asa de mult pt noi..dar schimba lumea pt animalutele alea!”. Stiu ca are dreptate si sper sa ne putem mobiliza in continuare pentru a le oferi acestor animale nevinovate zile senine, zile in care foamea sa fie doar un vis urat, de mult uitat. Daca doriti si voi o viata noua pentru animalele de la Racoasa, daca doriti sa contribuiti cu un leu, cu o punga de bobite, cu orice credeti ca le-ar fi de ajutor, puteti lasa un mesaj aici sau puteti dona bani direct in contul:

Lei – RO90CARP040000827202RO01

Euro – RO47CARP040000827202EU01 SWIFT CARPRO22

Paypal – purdel@gmail.com

Posted on January 31, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

