O pisica prea grasa

Ce poate fi mai dureros pentru o domnisoara decat sa auda ca lumea ii spune grasa, ca i s-a dus vestea de fomista, ca blogul de pisici a facut ca intreaga omenire si pisicime sa stie ca motto-ul dupa care se ghideaza este “nu se pune nimeni intre mine si mancarea mea“? Nimic nu poate fi mai rau, va spun eu, Pufi, cea lovita in orgoliu. In aceasta dimineata am primit o lovitura grea, usturatoare. Nu stiu ce ma apucase, dar imi cam venea sa vomit. Dupa cum stiti deja, Miti este pisica sensibila, ce vomita des. Eu nu am reusit. Dupa cateva incercari mi-am revenit si am fugit iar la joaca. In urma mea, sotul Vienelei a exclamat:

-Asta, de calica ce este, nici sa vomite nu se indura!

Sunt asa mahnita, ca simt nevoia sa mai mananc ceva… Voi ce credeti privind pozele mele, sunt chiar atat de grasa cum sustin ei? Cand va dati cu parerea, sa tineti cont de faptul ca am deja vreo 5 luni de cand am venit pe lume si vreo trei luni de cand sunt la Vienela.

pisica grasa

pisica grasa 1

pisica grasa 2

Din cugetarile Pufinei…

Posted on February 1, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

