Casa cu pisici, vizuina pentru Ursula

Cand s-au apucat sa aranjeze prin casa, noii mei stapani nu aveau nici o pisica si nici nu visau ca vor avea vreodata. De unde sa le treaca prin cap ca voi ajunge eu in casa cu pisici si voi face din ea vizuina mea de ursulet inchipuit? Au aranjat totul in stil minimalist, incercand sa obtina cat mai mult spatiu, de parca ar fi cine stie ce grasani. Mobila putina, de cele mai multe ori aglomerata de diverse lucruri inutile si prea putine locuri pe care cele trei pisici ale familiei sa se poata catara. Deocamdata eu, Ursula, sunt cat palma de mica si ma descurc destul de bine, insa Miti si Pufi cred ca se plictisesc groaznic neavand pe unde sa se cocoate sau pe unde sa se ascunda. 

Din cate am inteles din mieunatul lor, ar fi incercat stapanii de-a lungul timpului sa le improvizeze diverse cutii imbracate in textile moi, le-au facut culcusuri din cutii imbracate in tricouri, sa poata intra pe gaura pe unde umanii baga capul in tricou, insa erau cam mici si pisicile au crescut repede, asa ca la revedere vIzuina. Vienela, stapana dupa care eu ma tin permanent de parca as fi catel, nu pisicuta sau ursulet, viseaza la tot felul de scarite, casute, vizuini si etajere, asa cum a vazut ea pe internet, insa cumparate de-a gata costa prea multi bani, iar lucrate in casa nu stiu cine le-ar putea face.

Imi povestea intr-o seara, pe cand eu ii torceam un cantecel in ureche, iar la televizor se difuza un filmulet cu mate nabadaioase, ca si-ar dori ca intreaga noastra casa sa fie plina de scarite, tuneluri si etajere pe care noi sa ne plimbam si jucam. Stiu ca ea e incapatanata si nu se lasa pana nu obtine ceea ce isi doreste, insa ma tem ca de aceasta data viseaza prea indraznet. Ar trebui sa cumpere materiale, sa gandeasca niste schite, sa faca planuri, sa ii convinga pe baietii ei ca avem nevoie de implicarea lor totala in realizarea planurilor, apoi sa cheme echipa care le-a montat centrala termica pentru a da gauri in pereti si a ne pune etajerele la locul lor. Credeti ca va reusi sa transforme casa cu pisici in vizuina pentru Ursula ei draga? O puteti ajuta cu sfaturi?

In vizuina Ursulei

Dupa cum veti vedea in poze, ne chinuim sa dormim pe unde apucam: Pufi (pisica tigrata) doarme langa un tigru sau intr-o cutie prea mica, Miti doarme pe o masa, ba chiar se viseaza in iarba, iar eu, Ursula, dorm pe un hanorac vechi, mai mereu plin de par de pisici, in loc sa am vizuina mea.

pufi pisica tigrata doarme langa tigru

pufi pisica doarme in cutie

miti pisica doarme pe masa

pui de pisica in trei culori 1

Posted on February 8, 2015, in În vizuina Ursulei and tagged . Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Imi plac pisicile tale atat de istete si de vorbarete. Big like.
    PS. Cred ca nu voi rezista mult timp si voi scrie si eu despre pisicile mele. Doar sa am putin timp ca sa micsorez pozele. 😉

    Like

  1. Pingback: Trei pisici se intalnira… | Blog de pisici

  2. Pingback: Pisici la bloc, pisici pe blog | Blog de pisici

  3. Pingback: Jucarii pentru pisici | Blog de pisici

  4. Pingback: Pisica si motan pentru adoptie |

Leave a Reply

