Cum se camufleaza o pisica?

Se spune despre mine ca as fi vanatorul perfect, ca pot face fata oricarei provocari si ca supravietuiesc in orice jungla. Fara falsa modestie le dau tuturor dreptate, caci doar una e pe acest pamant Miti, stapana absoluta a casei. Sa nu credeti ca este usoara viata de pisica traitoare intre alte pisici, unele speriate si de propria respiratie, altele total nepasatoare la provocarile razboinice. Viata e o jungla si eu am invatat sa imi camuflez intentiile si trupul negru tras printr-un inel. Cum se camufleaza o pisica? ma veti intreba, stiind ca pisica nu isi schimba blana asa cum isi schimba cameleonul culoarea pielii. Ei bine, pisica e un animal inteligent, iar eu sunt reprezentantul de top al rasei mele. Pisica de apartament se camufleaza cumparand un covoras vopsit in culorile blanitei de pisica, apoi se tolaneste pe el si leneveste in timp ce intreaga suflare omeneasca si pisiceasca o cauta de zor… Pisicile voastre cum se camufleaza?

camuflaj pisica

cum se camufleaza pisica

cum se camufleaza pisica

Ati stat cu Miti la taifas…

Posted on February 19, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

