O pisica stresata

De la un timp ma simt atat de singura, incat nici pe blog nu imi mai vine sa scriu. Vienela spune ca nu ma mai recunoaste. Mi-a cam pierit cheful de joaca in ultimul timp, dorm foarte mult si evit intalnirile cu Ursula. Nu stiu de ce, dar aceasta pisicuta de nici doua luni ma sperie cumplit si ma face sa marai ca un caine. De stres imi cade frumoasa mea blanita, cea care mi-a si adus numele de Pufi. Unii cred ca ar putea fi din cauza ca a dat caldura si naparlesc, insa eu stiu ca doar stresul este de vina. Daca vreau sa mananc, Ursula e inaintea mea la masa, daca vreau sa dorm, Ursula e prima care se urca in pat, langa Vienela, daca vreau sa ma joc, Ursula e prima care alearga dupa jucarii. Credeti ca pot trai intr-un asemenea stres?

Ma uit la pozele mai vechi si simt cum ma cuprinde disperarea. Ce viata banala si fericita aveam inainte sa vina zgatia asta mica si sa ma streseze! Cat de frumos ma jucam cu Miti! Acum mi-a luat locul. Le privesc jucandu-se si ma cuprinde invidia. Miti pare sa o iubeasca enorm pe Ursula, iar Ursula pare sa nu poata sta fara Miti. Pe mine cui m-au lasat? Singurul loc de unde nu sunt alungata si unde nu imi este teama ar fi in brate la Vienela. Acolo ma simt in siguranta, acolo e cald si bine, insa nici ea nu are mereu timp sa ma rasfete si sa ma tina in brate. Atunci ma ascund intr-un dulap, ma asez pe un calorifer sau pur si simplu ma ghemuiesc in cosul de rufe din baie, ascunsa bine de ochii micutei pradatoare.

 IMG_0071

Sunt o pisica stresata si greu imi voi reveni. Vienela face eforturi uriase sa ma integreze in familie, insa eu, timida cum ma stiti, ma impotrivesc din rasputeri. Bine, recunosc ca de vreo doua zile m-am mai calmat si am lasat-o pe Ursula sa se apropie de mine. Dar sa nu uite ca nu accept sa mi se bage in suflet, sa se lipeasca de mine sau sa imi fure mancarea.

Posted on March 1, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

