Ursula la angajare

Nu ma pot abtine sa nu va arat CV-ul meu, pregatit pentru un viitor job. In caz ca nu stiati, CatBox angajeaza pisica, asa ca dati fuguta, pregatiti CV-uri si postati pe facebook scrisoarea de intentie. :))

ursula la angajare

Posted on March 30, 2015, in În vizuina Ursulei. Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Ia să îi zic și Jorei de Job. Că tot îi reproșez că nu produce nimic. :))

    Like

  2. Motanul meu, Rică, are alte probleme. Dacă nu îi gasesc un stăpân bun, va trebui să îl păstrez şi să îl castrez. L-am luat în casă la începutul iernii. Era, clar, un motan crescut între oameni şi aruncat între câini. E frumos, blând, nepreteţios şi torcăcios. Trimit poze la cerere. Mi-e greu să-l dau, dar şi mai greu să-l păstrez alături de pisici necastrate şi motani castraţi. Culmea e că abia şi-a descoperit “farmecele”, e potent demonstrat, dar se înţelege cu toată lumea pisicească. Culori de negru cu alb. Help, Vienela.

    Like

    • O poza si un oras, te voi ruga. Sunt bagata in niste grupuri unde pisicutele isi mai gasesc din cand in cand stapani. Poate are noroc…

      Like

      • inceputul e aici: https://zorele.wordpress.com/2013/01/19/pisici-pentru-ca-miau-placut/
        apoi am mai luat doi pui şI următorii încă doi din aceiaşi părinţi care din cauza demolării casei şi construirii unui bloc s-au refugiat şi în curtea micului bloc în care stau. Rică e ultima “salvare” făcută. Am noroc că fata e sponsor al mâncării care e de calitate.
        Acum încerc să inserez pozele:

        Like

      • poze bucuresti:


        Habar nu am dacă e bine cum le-am indicat.
        Mulţumesc, oricum, pentru intenţia de ajutor. E motanul meu preferat căci seamănă cu altul, de pe vremuri, care a murit de infarct. Poate îi oferi o soartă mai bună decât cea de apartament. Exclus în zonă plină de maşini. Gata cu pretenţiile. Mulţumesc.

        Like

      • Wow, cat este de frumos! Voi posta maine dimineata pe grupuri un anunt, poate ii gasim ceva bun.

        Liked by 1 person

  1. Pingback: Ce inseamna sa fii vedeta | Blog de pisici

  2. Pingback: Ca de la motan la pisici | Blog de pisici

Leave a Reply

