Cand pisicile va acorda prea multa importanta…

Stateam intinsi in pat, cu ochii la televizor, inconjurati de cele trei pisicute. Desi era tarziu, micutele aveau chef de joaca si se tot alergau prin asternuturi. La un moment dat, in linistea noptii, sotul meu a scos un strigat prelung si a sarit ca ars de langa mine. Am inteles repede ca pisicile il considerau jucaria lor si isi ascuteau ghearele in pielea lui. I-am sugerat sa ramana calm, sa nu se miste brusc pentru a nu se trezi cu zgarieturi adanci. A rezistat eroic vreo cateva secunde, apoi a tipat iar si a incercat sa le alunge din pat. Pisicile nu voiau sub nici o forma sa plece. Insistente, reveneau langa sotul meu si continuau sa il zgarie, sa isi bage gherutele sub paturi pentru a ajunge la picioarele lui. De unde si pana unde atata dragoste pe capul lor? De cand imi acorda atata importanta? intreba el mirat si enervat. Poate le-a fost dor de tine, poate s-au plictisit de atata joaca doar cu mine, poate ca le distreaza tocmai faptul ca tipi cand ele ataca…

Dupa minute bune de lupte duse pe sub paturi, sotul meu a decis ca este momentul sa dea pisicile afara din camera, sa poata dormi linistit. Cand s-a ridicat din pat, am vrut sa intind putin cearsaful ce se cocolosise. Atunci am inteles de ce pisicile imi zgariau sotul si de ce refuzau sa plece. Sub el fusese ascuns un os furat din bucatarie. Asadar, oameni buni, cand vi se pare suspect ca pisicile va acorda dintr-o data prea multa importanta, verificati imprejurimile… 😀

noi, pisicile

Posted on April 9, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Noi suntem calariti si far’ de os ascuns 😄😄😄😄

    Like

Leave a Reply

