Pisici intrate simultan in calduri

Stau eu si cuget ca tare ciudata e uneori viata de pisica. Fiind sterilizata, nu reusesc sa le inteleg pe suratele mele si asta ma enerveaza. Prea focoasa nu eram eu nici pe vremea cand aveam toate la locul lor… Acum doua zile Miti a intrat in calduri. Asa cum face ea de obicei, parca devenise alta fiinta. Il cauta pe Mihai prin toata casa, se freca de picioarele lui, miorlaia in baie si pe la geamuri, salta coada si iar mieuna. M-am lungit in pat si am incercat sa adorm. Nu a fost chip. Miti este galagioasa si rea cand intra in calduri. Dar greul abia urma sa vina.

Dupa o noapte petrecuta in miorlaieli si jelanii, dimineata mi-a fost tulburata de Ursula. Dupa socotelile noastre, nu are mai mult de 3-4 luni. O imita intocmai pe Miti. Stapanii au ras, crezand ca au o pisica-maimuta. Nici vorba de asa ceva. S-a dovedit ca micuta chiar a intrat in calduri si este mai rea decat Mituca. Miorlaie intreaga noapte pe o voce groasa, ragusita, ne musca si se urca pe noi sau ni se baga sub burti, sperand sa o iubim… Simt ca nu mai rezist intre doua pisici intrate simultan in calduri.

Stau eu si cuget ca nu e o simpla intamplare… La fel pateam si eu cand aveam toate la locul lor. De cum intra Mitica in calduri, intram si eu. Cu certitudine exista un factor declansator… Sunt convinsa ca e de ajuns sa intre o pisica in calduri, ca apoi intra toate… Abia astept sa o duca pe Miti la veterinar. Ursula este prea micuta, cred…

pisici in calduri

pisici in calduri 1

Posted on April 22, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. De-a lungul anilor am avut doua pisicute pe care le-am crescut in casa dar n-am avut probleme cu acesta perioada a caldurilor… Habar n-am de ce. Dar stiu ce inseamna nebunia caldurilor! Intr-un an, motanul cel mare parca o luase razna cand au intrat pisicile in calduri – le simtea de afara, cred… Nu stiam ce sa facem asa ca am intrebat un veterinar… Ne-a zis sa-i dam un sfert de pastila care se da pisicilor cand sunt in calduri (nu e recomandat sa se dea pisicilor in mod regulat – le dauneaza, pe termen lung). S-a potolit Pufi ca prin minune! Si de atunci nici ca mai face urat. Are 13 ani acum… 🙂

    Like

    • La noi Miti este cea care face urat rau cand intra in calduri. Am incercat si cu pastila. Concluzia: niciodata nu ii vom mai da! A devenit agresiva si mult mai retrasa… 😦

      Like

Leave a Reply

