Dragostea dintre motanul tigrat si pantera neagra

Mi-am periat cu grija banita, mi-am aranjat in oglinda mustatile, m-am parfumat si am iesit din casa. Stiam ca la ora pranzului pleaca la plimbare. Ma va observa de aceasta data? Va admira oare mersul meu tantos, privirea mea mandra, fularul alb ce imi scoate in evidenta chipul atragator? Va remarca oare picioarele mele lungi, urechile ascutite si pieptul bombat? Isi va dori ea sa imi devina partenera, sa mearga umar la umar cu mine prin viata? Ma coplesesc emotiile. Simt cat de tare imi bate inima de teama ca poezia pe care i-am scris-o nu i-a placut. Macar soricelul pe care i l-am trimis o fi fost destul de fraged pentru gustul ei? Vom vedea imediat… Am zarit-o iesind pe poarta…

motan frumos mergand pe strada

Ma grabesc sa ajung la ea, sa o imbratisez si sa ii arat intreaga mea dragoste…

motan tigrat pe strada

Merge cu capul plecat, parca ingandurata. Sper ca nu a patit nimic rau. Atitudinea ei ma ingrijoreaza. Sper ca prezenta mea sa o inveselasca. Pantera mea neagra, dragostea mea frumoasa, ce nor iti umbreste cerul? Ridica-ti ochii si vei vedea ca inima imi bate pentru tine, ca as face orice pentru ca tu sa miauni fericita.

pisica neagra pe strada

*

Intalnirea dintre frumosul motan tigrat si supla pantera neagra a fost emotionanta. Pareau inconjurati de o aura a dragostei. S-au imbratisat, si-au depus sarutari pe boticurile umede, s-au invartit si s-au admirat indelung. I-au admirat si trecatorii. O dragoste ca a lor rar poate fi vazuta…

intalnire intre motan tigrat si pisica neagra

Daca va iese in cale pe strada pisica neagra, nu va feriti si nu va temeti de ea! Este iubita motanului tigrat si se grabeste spre intalnire…

pisica neagra ca o pantera

Posted on April 27, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Ce dragut! 🙂

    Like

Leave a Reply

