Cum am murit si am inviat de trei ori

15 mai 2015. Parea o zi ca oricare alta pentru Mitong, dracusorul fara astampar, cum ma alinta ei uneori. Pana cand am aflat ca aveau de gand sa ma duca la cabinetul veterinar. De ce, fratilor? Nu am nici o boala! mieunam eu disperata. Eu nu, dar ei aveau boala pe zilele in care intram in calduri si trezeam blocul cu chemarile prelungi, ragusite. Aveau boala pe faptul ca orice si oricat mi-ar fi dat sa mananc, eu tot slaba ramaneam. Aveau boala pe faptul ca ma “chinuiau” doruri ce nu puteau fi alinate. M-au sterilizat! Erau convinsi ca in acest fel scapa de toate problemele. Le-am dejucat planurile, jur! Problemele abia acum incep! 

A venit Vienela sa ma ia de la cabinetul veterinar. Eram ametita de la anestezie, murdara si cam speriata. Cusca in care m-a bagat era mica si rece. V-am spus ca urasc aceste custi transportoare? Dupa nici 30 de metri de la poarta cabinetului, am reusit sa daram usa. Am sarit in mijlocul strazii. Am alergat cativa metri, insa mi-am dat seama ca nu am unde sa ma duc si m-am oprit. Pe langa noi goneau masini. Vienela, palida de spaima, statea cu mine in brate in strada. Usa custii zacea la picioarele ei. Spre norocul nostru, o masina a oprit, soferul ne-a invitat sa urcam si ne-a dus in cateva clipe acasa. Multumim vecinilor saritori!

Ajunse acasa, ne-am ascuns in dormitor, la adapost de galagia facuta de cainele Bruno si de ochii foarte curiosi ai suratelor mele. M-a bagat iar in cusca. Am muscat, am tras cu ghearele, m-am dat peste cap, m-am invartit, iar am muscat. Usa nu voia sa se mai deschida. Vazand ca nu suport sa fiu privata de libertate, Vienela m-a scos din cusca. M-am intins in pat, m-am lasat infofolita cu paturici pufoase si am adormit. Dupa un timp, cred ca am auzit-o tipand. Isi chema baiatul. Sustine ca aratam ca si cum as fi fost moarta: capul moale imi cadea intr-o parte, limba atarna afara din gura, ochii erau dati peste cap. Ati vazut voi drac mort?

Cu aceasta ocazie m-am imbogatit cu o noua porecla: diavolul tasmaniano-ploiestean.

pisica miti

Posted on May 16, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Cred ca ai tras o spaima…:(

    Like

  1. Pingback: Din cugetarile Pufinei – revolta pisicilor | Blog de pisici

Leave a Reply

