Un motan celebru pe internet

Ne-am masurat din priviri de la distanta. Eu cu aparatul de fotografiat in mana, el stand cuminte pe o masina, parca in asteptarea unei persoane care sa il aprecieze si sa il faca celebru pe internet. Stia, hotomanul, cat este de fotogenic! Cautase indelung o zona potrivita pentru fotografia vietii sale. Am facut prima poza. Eram bucuroasa ca am putut surprinde atat mutrita neagra, cat si coltul de natura pierdut in civilizatia urbana. Motanul ma evalua din priviri, parca intreband: vei reusi sa ma faci celebru pe internet sau iti pozez degeaba?

motan negru pe masina

Am mai inaintat un pas si am mai facut o poza. Se puteau observa mai bine detaliile acum. Dar cui ii pasa de ele, cand ochii galbeni ai motanului ma fixau insistent?

motan negru cu ochi galbeni

Inca un pas si inca o fotografie. Ultima. Daca nici acum nu va deveni celebru pe internet, inseamna ca s-a nascut fara noroc. Uitati-va in ochisorii sai galbeni, plini de speranta! Nu-i asa ca merita sa devina celebru pe internet?

motan negru celebru pe internet

Posted on May 17, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Oo. E frumooos.
    Seamănă cu cei trei negruţi ai mei. Îi deosebesc cu greu şi nu vor să poarte zgărzi colorate. Ţuţu are blana aspră, Ţuca are guler bogat şi Ţuţuca are un fir de mustaţă de culoare albă.
    Sper să devină faimos, Ori, mai bine, fericit.

    Like

    • Noaptea, pe intuneric, dupa blana le recunosc si eu cand mi se urca pe burta. 🙂
      Imi spunea cineva ca a cunoscut un cioban care isi cunostea oile doar pipaindu-le… :)))
      Da, fericit ar fi de preferat…

      Liked by 1 person

Leave a Reply

