Cea mai frumoasa jucarie pentru o pisica… este o alta pisica

…Asteptam de multa vreme aceasta tema de discutie. Chiar ma gindeam sa o propun eu, intr-o postare personala. Insa, daca tot mi-ati ‘ridicat mingea la fileu’ cu acest articol, haideti sa ‘va zic o poveste’: 🙂 Am ‘luat’, in primavara lui 2009, doi motanei “Scottish Fold”. Johnny (Walker) si Jack (Daniel’s). Tocmai ‘in ideea’ de A NU FI SINGURI am LUAT DOI. Am zis: “Sa nu stea singur toata ziua, cit timp sintem noi plecati” – daca ar fi fost doar unul. Ii gaseam jucindu-se amindoi seara, sau dormind imbratisati. Totul a fost ‘ok’ vreo cinci ani, pina cind Johnny a murit subit intr-o dimineata. Datorita unei ‘anomalii genetice’, aveam sa aflam mai tirziu, de pe net, specifica pisicilor de rasa, si, in special Scottish Fold. A ramas Jack (Blue Cat, pentru ‘cunoscatori’!). L-am ‘studiat’ cu atentie o saptamina, doua, trei… dupa ‘plecarea’ lui Johnny. Era trist, apatic, retras. Am hotarit sa-i “mai luam” un partener. Nu neaparat ‘de rasa’, ci inca o pisica care “sa-i tina companie”.

petmart.ro

pisici rasa Scottish Fold

pisica rasa Scottish Fold

pisica din rasa Scottish Fold

Asa au ‘aparut’, pe rind (nu mai retin exact ordinea), in casa noastra: Norocel (un motanel complet negru – cu o pata alba in zona buricului), gasit pe malul Siretului, linga o groapa de gunoi, intr-un “hal fara de hal” (a fost nevoit sa suporte multe luni de tratament pentru a ajunge sa fie azi “o adevarata Pantera Neagra” – vezi cazul lui Lexus, pentru ‘cunoscatori’!), apoi Scortisoara, o pisicuta tricolora (rasa Calico) aproape salbaticita, ‘salvata’ din ‘proprietatea’ unei adolescente cretine, in urma unui anunt dat pe internet. A venit apoi si Coditz (un tigrisor alb cu gri, gasit in fata blocului, lovit la un ochi, pe care, dupa ce l-am ingrijit, s-a refacut complet). Cind ziceam ca “am destule pisici in casa”, ma suna si maica-mea, sa-mi spuna ca a salvat un ‘ghemotoc alb’ de la moarte (o corcitura de birmaneza, cu urechile ‘patate’, si labutele la fel! 🙂 ) Am ‘luat-o si pe ea, ce era sa fac! Ii spun Maimutica, astazi :-)) Asadar, am CINCI pisici in casa acum, si, desi Jack (ca o pisica ‘de rasa’ ce este) nu e ‘foarte sociabil’, se simte mult mai bine in compania lor, decit SINGUR! “Filozofam’ (dulce-amar, dupa moartea lui Johnny), ca acesta, prin ‘plecarea’ sa, A DAT O SANSA LA VIATA ALTOR PATRU PISICI!… P.S. Poze cu fiecare dintre ei gasiti la ‘profilul; meu!

pisici rasa comuna negru si calico

pisici rasa comuna negru si tigrat

Cea mai frumoasa jucarie pentru o pisica… este o alta pisica, sustine Georgiana, iar Vienela o aproba din tot sufletul. De aceeasi parere este si domnul Ion Ribinciuc, cel care semneaza impresionantul text de mai sus. Tot ale dansului sunt si minunile de pisicute pe care le vedeti in aceste fotografii.

Noi, pisicile, va rugam in continuare sa priviti in jur, sa vedeti cate mici feline umbla pe strazi infometate si speriate, sa ne acordati o sansa la viata, sa le spuneti si celorlalti ca cea mai frumoasa jucarie pentru o pisica… este o alta pisica.

Posted on June 24, 2015, in Feline din vecini, Noi. Pisicile and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

