Umbra lui Miti. La Ploiesti

Mami sustine ca sunt frumoasa si misterioasa. Toti ceilalti spun ca sunt rea. Eu ma privesc in oglinda si stiu ca sunt o pisica  inteligenta, iute ca vantul, mandra si foarte curata. Dar nu ma laud. Am doar regrete legate de persoana mea. Mi-ar fi placut sa fiu celebra, oamenii sa imi ridice temple, poetii lumii sa scrie despre Umbra lui Miti. La Ploiesti. Ati observat ce umbra frumoasa am? Copiii poate ar fi recitat la scoala versuri despre mine, poate ar fi dat si la bac peste un examen greu, cu o cerinta sunand cam asa: “La ce credeti ca medita frumoasa Miti atunci cand a fost surprinsa de poetul indragostit?”. Dar nu! Eu voi ramane o banala anonima, ascunsa intr-o casa parca deodata aglomerata si mult, mult prea calduroasa. Am fost sortita sa meditez la nemurirea sufletului stand mandra intr-o vitrina, prada ochilor curiosi ale trecatorilor ce nu isi dau seama ca zaresc Umbra lui Miti. La Ploiesti.

pisica la geam umbra

Posted on July 9, 2015, in Cu Miţi la taifas. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

