Ca de la motan la pisici

Iata si prima leapsa blogosferica primita de niste pisici de la un motan. Nu ne-am putut decide care dintre noi este mai frumoasa, mai desteapta, mai devreme acasa, asa ca am decis in unanimitate sa raspundem toate trei intrebarilor pe care domnul Griska ni le-a adresat.

1. De ce ai blog?

Miti: Sunt prea frumoasa pentru a ramane anonima si prea desteapta pentru a nu sta la taifas cu altii ca mine.

Pufi: Ca asa a vrut mami, crezand ca miorlaielile mele sunt cugetari nemaicugetate…

Ursula: De ce nu? In vizuina Ursulei orice este posibil.

2. De ce ai (nu ai) cont pe facebook?

Miti: Vreau sa devin vedeta. Ma ajutati cu un like aici?

Pufi: Nu l-am facut eu. Jur!

Ursula: Daca toate domnisoarele au cont de facebook in ziua de azi, eu nu puteam ramane mai prejos. Am pana si CV pentru angajare.

3. De ce scrii (nu scrii) cu diacritice?

Miti: Sunt foarte ocupata, nu am timp de prostii.

Pufi: Ce sunt alea dia… cum ai spus?

Ursula: Ca nu vor mustacioarele mele!

4. De ce-ti place (nu-ti place) blogul meu?

Miti: Imi place fiindca are o pagina pentru oaspeti unde tot visez sa scriu ceva, candva…

Pufi: Imi place pentru ca e colorat, are poze si pentru ca frumosul care ma priveste gales seamana cu mine.

Ursula: Draga, mie imi place blogul tau pentru ca e pisicesc si e scris cu nerv. Nu imi place pentru ca are PR mai mare ca al nostru.

5. Iti plac pisicile?

Miti: Ce intrebare haioasa! Eu abia le suport pe maimutele astea doua de langa mine.

Pufi: Da, dar ele nu prea ma plac…

Ursula: Normal! Eu iubesc orice fiinta!

6. Iti plac cainii?

Miti: Brrr! Le scot ochii de cum se apropie de zona mea.

Pufi: Imi plac, dar ma si tem de ei. Oare musca?

Ursula: Ii ador. Cainii ma lasa sa le mananc mancarea, ma spala si iau intotdeauna vina asupra lor.

7. Ce parere ai despre blanosii (caini, pisici) tomberonezi?

Miti: Niste imputiti!

Pufi: Mi-e mila de ei!

Ursula: Inca mai negociez cu mami si sper ca intr-o zi sa ii putem lua pe toti acasa.

8. Ti-ai dori sa te reincarnezi in caine sau pisica? Daca da, de ce?

Miti: Mi-ar placea mai mult sa revin la vechea mea forma, de Regina a tuturor reginelor.

Pufi: Visez sa ma reincarnez in caine, sa pot speria si eu pe cineva.

Ursula: Daca mami se va reincarna in om, eu vreau sa fiu pisica o vesnicie.

9. Ce-ti place mai mult, sa dormi sau sa mananci?

Miti: Sa alerg si sa ma lupt.

Pufi: Sa dormmm.

Ursula: Sa mananc. Unde e castronelul?

10. Ce-ti doresti cel mai mult sa ai si nu poti avea?

Miti: Forta lui Bruno.

Pufi: Silueta lui Miti.

Ursula: Intreaga lume la picioare.

Tot in unanimitate am decis sa ii plasam aceasta leapsa lui Bruno, in jurnalul lui de caine. Iata si intrebarile la care va trebui sa raspunda:

1. De ce nu ai ramas la tomberonul tau? (Miti)

2. Esti de acord sa facem schimbul – tu pisica si eu caine? (Pufi)

3. Ai terminat de ros sandaluta sau ai nevoie de ajutor? (Ursula)

4. Pe unde umbli cu mami toata ziua? (Miti)

5. Toti cainii sunt ca tine? (Pufi)

6. Ce spun pisicile de afara despre mine? (Ursula)

7. Te-ai gandit vreodata la faptul ca mami nu te-ar fi adus aici daca nu aveai blana in culoarea ciocolatei pe care o adora? (Miti)

8. Cum te simti intre trei fete? (Pufi)

9. Daca fur felia de salam de pe masa, ii spui mamei ca tu ai mancat-o? (Ursula)

10. Bruno, le mai tolerezi mult obrazniciile? (Mami)

Posted on August 3, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Miao, tare mult mi-a plăcut! De-abia aştept să citesc şi răspunsurile lui Bruno! 🙂

    Like

  1. Pingback: Oamenii iubesc pisicile | Blog de pisici

  2. Pingback: Nu poţi schimba lumea dacă salvezi un animal… | Iubesc Viaţa

Leave a Reply

