Pisica in cutie

Am trei pisici in casa (chiar patru, daca o calculez si pe puiuta pentru adoptie) si nu seamana una cu alta. In vreme ce Miti si Ursula se plictisesc repede de orice cutie din carton, Pufina uita sa mai iasa din ele. Am in calculator zeci de poze cu ea bagata in cate o cutie. Dupa ce isi petrece cateva ore ascunsa, pisica mea incepe sa roada cutia de carton. Din ce motiv face acest lucru, habar nu am. Stiu doar ca m-am plictisit sa tot adun de prin casa bucatele de carton. :))) Pisicile voastre cum se comporta in preajma cutiilor?

pisica in cutie

pisica in cutie 1

pisica in cutie de carton

Posted on August 15, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged . Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. Și la noi e plin de cutii. Cum unele sunt destul de mari le-am făcut ferestre.

    Like

  2. Grişka probează toate hârtiile noi. Se îndrăgosteşte aproape de toate, devin culcuş preferat şi ascunzătoare când ne jucăm, dar, mai curând sau mai târziu (depinde uneori şi cât de repede apare o altă cutie), se plictiseşte de ele şi nu le mai dă atenţie. Uneori le mai şi roade, dar nu la modul catastrofal. 🙂

    Like

Leave a Reply

