Cum devine desteapta o pisica

Ei isi imagineaza ca nu inteleg ce se discuta in jurul meu. Au impresia ca doar oamenilor le-a fost data capacitatea de a putea vorbi si de a intelege ceea ce se vorbeste. Ii aud in fiecare zi spunand “Pufina e pisica noastra autista”, “Pufi e tare prostanaca”, “Piticuta e cea mai bleaga dintre pisicile noastre” si altele asemenea. Ma doare inimioara auzind ca ma considera proasta. Sufar in tacere. Am stat si am cugetat o vreme. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa citesc mai mult, sa devin desteapta, sa ma laude nu doar pentru furmusete, ci si pentru inteligenta si cultura generala. Am profitat de balamucul facut cu mutarea lucrurilor prin casa. M-am ascuns intre cartile aruncate de-a valma, m-am pus cu burta pe carte si am devorat tomuri intregi. Ati mai vazut pisica sa citeasca? Nici ei nu vazusera. Va rog sa observati cat de bine mi-a prins aceasta decizie. Ati remarcat cuvintele pe care le utilizez? Va place felul in care scriu? Vedeti ca am devenit mai desteapta, poate cea mai desteapta dintre pisici?

pisica grasa ascunsa intre carti

Posted on September 9, 2015, in Cugetările Pufinei and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Buna idee! 🙂 Daca se mai rupe patul din carti fac unul!

    Like

  1. Pingback: Pisicile ne inteleg | Blog de pisici

Leave a Reply

