Cu Miti la taifas

Ma uit cu groaza pe acest blog de pisici si descopar ca nu ati mai stat cu Miti la taifas din luna iulie, pe vremea cand imi etalam umbra la geam. Sa creada lumea ca tocmai eu, cea mai iute si mai neastamparata pisicuta, am lasat balta scrisul? Sincera sa fiu, nu mi-am dat seama cat de repede a trecut vara. Am suportat eroic niste calduri parca venite din iad, am vanat muste, fluturi, lacuste si alte mici ganganii, am dormit nepermis de mult, l-am dresat pe Bruno, cainele care a depasit deja 20 de kilograme. Pentru a-l putea stapani m-am decis si eu sa ma ingras. Mami sustine ca am vreo 5 kilograme. Eu inca ma simt usoara ca un fulg, puternica precum un taur, iute ca vantul si isteata… ca mine.

Trecuta e vremea cand aratam ca un liliac-vampir, trasa la fata si cu urechi uriase. Voi face si poze in zilele urmatoare, imediat ce scapa mami de durerea de masea… Deocamdata una mai veche, din vremea cand mi se puteau numara coastele.

pisica cu limba scoasa

Posted on September 27, 2015, in Cu Miţi la taifas and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

