Nume de motani roscati

Desi se plimba anul trecut prin cartier un motan roscat foarte frumos, nu am avut norocul de a-l putea lua acasa. Pe atunci aveam doar doua pisici si convingerea ca nu mai pot aduce nici macar un fir din blana altei pisici.
petmart.ro
In gandul meu i-am dat numele Toamnă, caci blana lui avea culoarea roscat-ruginie a toamnei. Astazi am descoperit ca lumea cauta pe internet nume de motani roscati si am incercat sa le vin in ajutor. Din pacate, nu stiu prea multe nume de motani roscati sau de alta culoare… De fapt nu stiu nici macar unul, dar inventez sau caut pe net. Daca as avea motan, probabil i-as pune unul dintre numele de mai jos. Sunt convinsa ca vor completa lista cititorii acestui blog de pisici. 

Bestiuţă, Morcoveaţă, Diesel, Cronţănel, Dănilă, Fox, Marinel, Smotocel, Pufarin (cam greu, ca sora mea a poreclit-o deja pe Pufi – Pufarina)… 🙂

Ce nume ai pus motanului tau, cititorule?

motan-roscat

Posted on October 20, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Am avut un motan galben.Il chema Gălbenuş.

    Like

  2. marina livia barticel

    pe motanul pe care il avem acum il cheama bine inteles jor….la noi acasa toate pisicile se cheama jorj….toate sunt alintate si nu mananca soareci….doar vrabii le place sa prinda….niste bandite

    Like

    • Imi place numele pe care l-ai ales si am impresia ca i se potriveste frumosului tau.
      Ha, ha, ce bine o fi! Ale mele, fiind inchise in apartament, habar nu au cum arata un soricel, iar vrabii vad doar prin plasa de la geam. Degeaba “ciripesc” ele, ca vrabiile nu se lasa pacalite. :)))

      Like

Leave a Reply

