Un albastru de Rusia vorbeste despre salvarea pisicilor din Romania

Miao-miao, sunt Thomas, motanul rasfatat al lui Eddie. Bipedul imi spune “Supravietuitorul”, dar sa nu credeti ca e  vorba de filmul maestrului Nicolaescu sau al altora, deoarece povestea mea nu e fictiune, ci realitate.

M-am nascut intr-o familie nobila find un Albastru de Rusia, dar am ajuns in strada. Nu aveam mai mult de doua saptamani cand trufa unui catel m-a mirosit si apoi am simtit degetele unui om atingandu-ma. Era Bipedul cu cei doi blanosi ai lui. Mi-a adus o paturica crezand ca mama mea se va intoarce… Nu s-a intors .

Deodata am fost luat pe sus de un baiat si aruncat in intunericul unui beci …Era frig si intuneric. Doar dorinta de viata m-a facut sa miaun pana a venit o doamna si m-a luat de acolo, dupa care mi-a dat lapte. Era frig, asa ca am inceput sa ma tarasc pana am fost luat de niste fetite care au vrut sa ma pastreze, dar unul din parinti nu a fost de acord….

è

è

Am fost dus si pus sub un tufis. Senzatia de frig se accentua deoarece eram udat de ceva ce mai tarziu am aflat se numeste ploaie.. Am mieunat cat am putut si cand mi-am pierdut orice speranta am simtit aceeasi trufa mirosindu-ma si aceleasi maini m-au luat si dus intr-un loc calduros.

IF

IF

Mi s-au spalat ochisorii plini de noroi si pentru prima data m-am simtit in siguranta. Am primit lapte cu seringa si apoi cu suzeta speciala… Dupa dezbateri in care Eddie era avocatul s-a decis sa raman… Am impartit apartamentul mamei acestui ciudat alaturi de catelul cu blanita aurie. Acum sunt un motan foarte mare si de la disparitia lui York sunt singurul stapan al casei.

pisoi albastru de rusia

Am facut aceasta lunga introducere ca sa va fac sa intelegeti ca bipezii mei sunt iubitiori de animalute si daca pot salva  cate un animalut pierdut, o fac. Mai ales Eddie. El frecventeaza o asociatie care militeaza pentru animalute in situatii disperate. Nu este membru,  dar cat poate ii ajuta pe cei de la Pet Hope, Danyflor, sau mai stiu eu ce organizatie. Stiti cum procedeaza?

Se intalnesc intr-un club (bar), asculta muzica si beau o bere sau un suc si pun tara la cale. Cu complicitatea celui ce detine acest asezamant expun obiecte handmade : bijuterii, sticlute pictate, parfumuri.Toti cei care intra sa consume ceva in seara respectiva pot cumpara ceva frumos. Cu banutii obtinuti asfel se asigura hrana mai multor catei.

Cei care vin la intalnirile periodice aduc cu ei cate un sac, punga, sau contribuie cu alte accesorii pentru catei. Eddie a scris un articol prin care a obtinut 7 saci de mancare pentru 25 de catei aflati in dificultate. Sponsorul a fost Maya ( Maria Calin).

Amicii lui Eddie sunt foarte dedicati daca asculta de sfaturile lui excentrice .Cand nu au avut obiecte handmade, el a spus:

  • Nu se poate sa nu aveti in casa obiecte frumoase de care sa nu va fi saturat. Bijuterii de tot felul, pietre de mina, lumanari frumoase, parfumuri neincepute pe care sa le puneti pe stand. Lumea le va cumpara, catei vor avea mancare, iar voi va faceti ordine prin casa.

L-au ascultat si au avut succes.

Daca se  pot face aceste lucruri pentru catei, de ce nu s-ar putea realiza astfel de evenimente si pentru feline?

IF

IF

Eu am avut noroc, stiu ca sunt multi ca mine, Griska  de exemplu, dar cum ramane cu restul pisicutelor ce traiesc in preajma blocurilor si care, daca nu intalnesc oameni ca Bipedul meu, raman lihnite de foame? Cred ca daca ar exista mai multe initiative de tipul celei descrise de mine multe pisici ar putea fi salvate.

è

è

IF

IF

Miao-miao, ce stiu eu? Sunt doar un motan gri…..

motan gri albastru de rusia

Ì

Ì

è

è

Multumirile pisicilor se indrepta catre Eddie si catre motanul sau Thomas, cel care a fost atat de dragut incat sa povesteasca in acest miao-articol despre una dintre metodele prin care oamenii pot ajuta animalele. Life is better with animals !

Posted on October 22, 2015, in Feline din vecini and tagged , . Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. Foarte frumoasă poveste ce bine ar fi ca toate pisicile abandonate să aibă norocul tău, te pup

    Liked by 1 person

  2. Sa speram ca iubitorii de pisicute vor lua exemplul iunitorilor de caini si se vor mobiliza pentru ca exista atatea pisicute frumuse care tremua de frig in strada.Unele sunt o frumusete.

    Mai presus de toate sunt niste suflete care nu isi merita soarta.

    Sa ne auzim cu bine!

    Like

  3. Un motan frumos și foarte norocos!

    Like

  4. De viata lunga si frumoasa Eddie si prietenii lui sa aiba parte! 🙂 Aceeasi urare pentru toti aceia care nu trec nepasatori pe langa fiintele neajutorate.
    Frumos motan Thomas! Si norocos! Ai nostri dau labuta cu el si ii transmit ca si ei sunt luati din drum – cel mai tanar din mijlocul unei haite de caini care nu iubesc pisoii. 🙂
    Initiativa e super! Sunt si alti cativa care organizeaza, din timp in timp, astfel de vanzari si sunt multi – din fericire! – cei care se ingrijesc si de soarta pisoilor si chiar de cea a pasarilor gasite, ranite sau doar neajutorate, pe ici-colo de cate cineva.

    Like

    • Eu sunt )inca) destul de sceptica. Duminica am iesit la o plimbare prin oras. Ca de obicei, la fiecare bloc am vazut cateva pisicute si, tot ca de obicei, o multime de oameni care treceau nepasatori pe langa ele, ca si cum nu le-ar fi vazut. Sau poate chiar nu le vedeau… Cati dintre ei crezi ca ar fi interesati…? 😦

      Like

  5. Am citit un articol in care am gasit ce doream ! Vreau mai multe articole de genul acesta si daca poti sa abordezi si subiecte de genul animalelor de companie si petshop . Multumesc !

    Like

    • Am lasat intentionat deoparte subiecte precum hrana sau jucariile animalelor de companie, petshop-uri si altele. Voi scrie asemenea articole abia atunci cand voi gasi o firma (un petshop) cu care sa colaborez ocazional sau permanent.

      Like

Leave a Reply

