Pisica tricolora, aducatoare de noroc

Se spune ca pisica tricolora (pisica in trei culori) este aducatoare de noroc. Daca as crede in superstitii, as spune ca se ascunde mult adevar in aceasta propozitie. De cand o avem pe Ursula parca ne merge mai bine, parca zambim mai mult si ne certam mai putin.

Zilele trecute am mai intalnit o pisica tricolora. Daca as fi putut, cu siguranta as fi luat-o acasa. Dar nu se poate. M-am oprit langa ea. I-am mangaiat blanita incalzita de soare. Ne-am jucat cateva clipe. Desi in suflet persista regretul de a fi lasat in iarba o pisica in trei culori, probabil una dintre cele mai blande pisici, intreaga zi am fost fericita si intreaga zi mi-a mers cum nu se putea mai bine.

Nu vreti o pisica tricolora, o pisica in trei culori, aducatoare de noroc?

pisica in trei culori aducatoare de noroc

pisica in trei culori

pisica tricolora

Posted on December 8, 2015, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Am citit zilele trecute cum se combină cromozomii pisicilor și ce culori rezultă. Așa am aflat că și sora mea, și fiica mea și eu avem câte o pisică ”calico”. Adică în trei culori. Gugălește pe imagini dacă nu mă crezi.
    PS toate pisicile poartă noroc atunci când le aduci în casă. Sper ca blânduța să găsească o casă primitoare.

    Like

    • Da, da, citisem cu cateva luni in urma despre pisicile calico. Mi-a iesit intamplator in cale un text despre ele… 🙂
      Din pacate, lumea da like si atat. Iar eu nu imi pot permite (financiar) sa le iau in casa cu speranta ca voi gasi candva persoane sa le adopte. Am patit-o deja cu Ultimata (Vrabiuta, cum ii spunem acum). Nu fusese in plan sa ramana la noi. Nu imi pare rau, insa nici nu le pot aduna pe toate. :(((

      Liked by 1 person

      • Mie-mi spui de persoane care promit să ia pisoii după ce îi bag în casă și îi învăț la ”oliță”? Una e chiar persoană importantă în lumea poeziilor pentru copii. Și? Două mâțe pentru/de la ea și una de la o altă vecină de fițe mi-au îmbogățit colecția. Nu-mi pare rău.

        Like

  1. Pingback: Pui pisica de facut cadou.ro | Blog de pisici

  2. Pingback: Pisica pentru adoptie – Ploiesti | Blog de pisici

Leave a Reply

