Pui pisica de facut cadou.ro

Cineva a ajuns pe acest blog de pisici cautand pui pisica de facut cadou.ro. Cautarea este usor neclara, dar eu voi incerca sa fiu de folos oricum. Daca doresti sa faci unei persoane cadou o pisica, trebuie intai sa te asiguri ca respectiva persoana isi doreste un animal in casa. Nu toata lumea e dispusa sa isi asume o asemenea responsabilitate. O pisica are nevoie de hrana, de liniste, de iubire, de jucarii, de medicamente, de serviciile unui medic veterinar uneori… Daca stii sigur ca omul s-ar bucura sa primeasca o pisica pe post de cadou, atunci nu cauta acea pisica pe site-uri, ci iesi in strada. Fara doar si poate vei gasi un pui care are nevoie de ajutor, un pui infometat si infrigurat ce spera sa fie dus la caldura, departe de pericole. 

Scriam undeva pe blogul de pe .ro ca salvand un animal nu schimbi lumea, dar poti schimba viata acelui animal. Este perfect adevarat. In plus, oferind cadou un pui de pisica, schimbi si viata unui om, ii bagi bucuria in casa si il faci sa zambeasca mai des. Garantez! Pe acest blog de pisici am scris de multe ori despre pisicutele strazii, animalele nimanui. Mi se rupe inima de cate ori intalnesc un pui de pisica fara adapost, traind sub cerul liber, fara hrana si fara caldura. Nu astepta pana in ziua cand prietenul tau isi aniverseaza ceva. Fa-i astazi cadou un pui de pisica! Salveaza viata unui animal nevinovat si fa-ti fericit prietenul! Ofera-i cadou un pui de pisica astazi!

Daca esti din Ploiesti, urmareste acest blog. Din cand in cand anunt si pun poze cu pui de pisica frumosi care au nevoie de o casa a lor si de un stapan iubitor. Poza de mai jos e neclara, insa poti observa ca am in jurul meu patru pisici si un caine. Toate animalele mi le-am facut singura cadou de cand erau pui si le-am adunat de pe strazi.

trupa

Posted on January 5, 2016, in Noi. Pisicile and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

