Pisica neagra

Pisica neagra. Felina ce nu mai are nevoie de prezentari. Desi omenirea a ajuns in anul 2016, unii inca mai au superstitii, inca se mai tem ca vor avea ghinion daca le trece prin fata o pisica neagra. Fac trei pasi inapoi, isi scuipa in san si de multe ori injura. Altii, increzatori in fortele si norocul lor, ii compun versuri, ii canta frumusetea si, uneori, o primesc pe blogul sau in casa lor. De fiecare data cand mami iese la plimbare si pozeaza vreo pisica (indiferent de culoare sau varsta) apare cate o tanti suparata care o cearta ca nu salveaza toate pisicile lumii, ca nu le sterilizeaza, ca nu le baga in casa, ca nu le da spre adoptie. Cand mami incearca sa le explice acestor tantici ca nu are timp si bani pentru a face astfel de gesturi, cucoanele se isterizeaza si o trateaza cu block. Nu-i nici o paguba. Mami ne zambeste, fericita ca a putut salva de pe strazi patru pisici si mai asculta o data melodia celor de la Pasarea colibri:

Pisica neagra

pisica neagra 1

Cautand in aer prada,
O pisica trece strada
Si e neagra, vai de noi,
Chiar si veacul se opreste
Si privind-o, se gandeste
Cum s-o stearga inapoi!

Ca un om fara de minte,
Numai eu merg inainte.
Toti imi striga, esti nebun!?
Dar de ce imi este draga
Si iubesc pisica neagra,
Asta n-am cum sa le-o spun.

Nu te speria, iubito,
Chiar de spune lumea-ntreaga
C-ai avea pe inserate
Ochii de pisica neagra,
Daca tu provoci dezastre,
Doar dezastrul meu sa fii,
Taie-mi calea viata toata,
Si de zece ori pe zi.

Uite o pisica neagra,
Lumea inapoi alearga
Dand cu pietre dupa ea.
Cand o vad cum schipoateaza
Inima imi sangereaza
Si-i fac loc in viata mea.
Toti asteapta acum dezastrul
Si sa-mi cada-n cap albastrul cerului asa pe loc,
Ei nu pot sa inteleaga cum, de ce pisica neagra
Mie-mi poarta doar noroc.

Posted on January 13, 2016, in Cu Miţi la taifas and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Pisicile negre sunt speciale….nah , ma laud si eu acuma :))))
    Noua ne mai plac si pisicile portocalii…
    Avem in plan sa ii aducem lui Samir un partener de joaca , negru sau portocaliu…sau ce culoare o fi , pana la urma. Deocamdata sunt underconstruction….nu ne-am decis…inca planuim.

    Like

  1. Pingback: Perlute negre pentru adoptie | Blog de pisici

  2. Pingback: Poze cu pisici negre cu ochi galbeni | Blog de pisici

Leave a Reply

