Ce mananca pisica domestica

Chiar in seara cand am gasit-o pe Miti in fata blocului, am intrebat prieteni si necunoscuti (pe facebook) ce mananca pisica domestica. Crescusem caini, stiam cum si cu ce sa ii hranesc, dar despre pisici nu stiam mare lucru.
petmart.ro
Mi s-a spus ca puiul de pisica domestica incepe sa manance hrana solida incepand cu a treia, a patra saptamana de viata. Pisica mea avea in jur de 2-3 luni deja, asa ca i-am cumparat bobite pentru pisici, i-am dat cate un strop de iaurt, ba uneori chiar si carne cruda (in special ficat si pipote). Dupa cateva luni, pisica mea (domestica si nu prea) s-a imbolnavit. A fost momentul cand am aflat ce este bun pentru pisica. Veterinarul ne-a recomandat sa o hranim cu Royal Canin sau Equilibrio, lucru pe care l-am si facut o perioada.

Intre timp am mai adus in casa trei pisici si un caine. Absolut toate animalele mele mananca Royal Canin sau Equilibrio si pot spune cu mana pe inima ca le merge foarte bine. Sunt sanatoase, vesele, jucause, cu pofta de viata, iar blana le luceste frumos (semn de sanatate). Pe langa hrana uscata de la Equilibrio, le dau uneori gaturi de pui, inima de vita sau pipote de pui. Am facut si greseli, insa despre ele voi vorbi intr-un articol viitor.  Iata care sunt motivele pentru care aleg Royal Canin sau Equilibrio:

“Necuvantatoarele din viata noastra merita cele mai bune produse de la Royal Canin. PetMart este un pet shop care iti ofera hrana uscata caini premium marca Royal Canin pentru a-ti rasfata prietenul nevorbitor.

Calitatea este cel mai important element pe care punem pret.”

“Hrana premium pentru caini si pisici de la Total Alimentos (Equilibrio), Animonda, Supra – producatori de top ce realizeaza hrana  caini compusa din ingrediente atent selectionate oferind cainilor si pisicilor doza zilnica de vitamine, proteine si substante necesare unei vieti sanatoase. Hrana caini de la Equilibrio este compusa din surse alimentare naturale si ingrediente care ofera cainelui sau pisicii o masa hranitoare si delicioasa fara conservanti, substante chimice sintetice sau ingrediente artificiale. Absenta de ingrediente artificiale si sintetice duce la o hrana sanatoasa si usor de digerat de caini si pisici.

 Alcatuita din substante nutritive si vitamine, hrana uscata ajuta la mentinerea unei stari bune de sanatate, piele si blana sanatoasa, precum si un sistem imunitar puternic. Cand discutam de hrana de la Equilibrio, putem avea siguranta unor produse de buna calitate, atent realizate si testate pentru a se plia exact pe nevoile animalelor de companie. Hrana uscata se adreseaza si cainilor sau pisicilor care sufera de diverse afectiuni renale, hepatice sau intestinale, compozitia cat si gramajul folosit la realizarea acestora este unul creat pentru imbunatirea starii de sanatate.”

pisica mananca equilibrio

Posted on February 5, 2016, in Hrana pisici and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

