Cine-a pus pisica-n drum?

Cine-a pus pisica-n drum?

La inceput a fost cuvantul. Nu, la inceput a fost Miti. I-am auzit miorlaielile nocturne si, cum eu imi doream de mult timp o pisica, am considerat ca ea este ursita. S-a acomodat surprinzator de bine. Avea (are) o incredere oarba in noi, lucru care ne flata si ne motiva. Daca ne-am fi limitat la o singura pisica, probabil altul ar fi fost cursul vietii. Dar nu am putut ignora mieunatul lansat din drum de catre Pufina, pe atunci un ghemotoc teribil de speriat. Am dat peste cap viata Mitucai pentru a mai salva o viata. Greu s-au acomodat una cu alta. Cand au reusit sa o faca, sotului meu i-a iesit in drum o pisica. Ursula. Draga de ea! A stiut unde sa ne atinga pe fiecare pentru a transforma casa in propria-i vizuina. 

Imi povestea domnul Purdel, cel care are adapostul de la Racoasa, cat de repede s-au obisnuit oamenii cu ideea ca in sat exista “un nebun” care aduna animalele de pe strazi si le adopta. In scurt timp, la poarta sa au inceput sa apara caini batrani si pui de pisica. I-a adunat pe toti. Uneori ii gasea chiar in curte, probabil aruncati peste gard de catre sateni. Mi-am amintit vorbele sale cand mi-a iesit in cale a patra pisica. Tot in fata blocului. Nu cumva lumea a aflat ca la parter sta o nebuna care aduna din drum toate pisicutele nimanui? Nici macar nu era prea greu de observat. Cand nu dorm, nu mananca si nu se joaca, pisicile mele stau bibelou la ferestre. Asadar…

Cine-a pus pisica-n drum?

pisica la fereastra

Posted on February 8, 2016, in Noi. Pisicile and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Claudia Mihaela

    😆 Aşa pățim noi.Cum apare un câine sau o pisică a nimănui se culcă la noi la poartă.Şi,suflete miloase, le dăm de mâncare.Crezi că mai pleacă.Unii s au mutat la noi 😉 ,pt alții am căutat stăpân.Ce de peripeții am avut!Cățele pe care le am luat să nască în curte şi pe urmă ne a venit greu să dăm cățeii.O pisică gestantă care s a ataşat de noi şi ne a dăruit 4 pisoiaşi(mai aveam doi).Şi tot în anul acela a mai venit un amărât prin grădină.A rămas şi acela,dar nu stă să l mângâi.Cred că a fost agresat.E singurul care a rămas din gaşca de pisici, de atunci.E pisoi de curte,nu intră în casă.În casă e şef Tică maimuțică 🙂

    Like

    • Oho, se pare ca la voi e mai aglomerat ca pe aici! As aduna si eu mai multe, daca as avea spatiu si bani. Dar intr-un apartament cu doua camere, cate animale poti baga? 😦

      Like

Leave a Reply

