Pisoi curios si vorbaret – pentru adoptie

“SKY (n. ~20.07.2015)
Sunt Sky, de la Skywalker. Nu ca as fi fan Star Wars, dar cand m-au gasit langa sarma ghimpata, eram chel, vai de capul meu. Am avut un fratior, Yoda, care din pacate nu a supravietuit, insa eu vreau sa ma fac pisic mare si adevarat.
Nu am nimic infectios, stiu ca arat ca naiba acum. Am o alergie alimentara pe care o tratez, ce a venit peste un sistem imunitar la pamant de am chelit de suparare. Deh, am stat afara 2 luni 1/2.
Acum am 4 luni si un pic, nu mai am paraziti (interni + externi) si voi fi si vaccinat zilele astea. O sa am o blanitza lunga, mama este o pisica de rasa abandonata in strada. Se vede deja ce perciuni am!
Recunosc, sunt foarte curios si vorbaret, trebuie sa le stiu pe toate si tin sa-ti arat ca pot toarce 20 ore din 24h, chiar cand ma tii in poala si ma prefac ca dorm.
Stiu, am prabusit mai multi umani, ba chiar sunt un star la Facultatea de Medicina Veterinara. Acum am devenit “Sky Sweetie Pie” si cred in povestile cu happy end.
Vreau sa ma mut cu tine doar la apartament.
Tin sa semnez contract de adoptie.

CONTACT: me_bau_u@yahoo.co.uk
ioana.n.cns@gmail.com” – Mesaj preluat de pe pagina de facebook Sky – spre adoptie. Tot acolo puteti vedea mai multe poze cu acest dragalas pisoi.

pisoi cuminte pentru adoptie 1

pisoi cuminte pentru adoptie

animaland.ro

Posted on February 17, 2016, in Ajutor pentru pisici and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

