Cat de importanta este hrana pentru animalul tau de casa

Pentru multi dintre noi animalutele de companie devin automat parte din viata noastra, asa necuvantatoate cum sunt ele, adesea reusind sa ne transmita mult mai multe decat o persoana prin viu grai. Inevitabil ajungem sa ne atasam de aceste mici creaturi blanoase si ne intra la suflet prin tertipuri de care doar ele ar fi capabile, uneori chiar si fara sa o constientizeze.

Grija si afectiunea noastra se resfrang asupra animalelor de casa. Bugetul familiei este impartit si in functie de necesitatile lor, ba mai mult, din ce in ce mai multe saloane de toaletaj au servicii profesionale anume pentru micii nostri companioni, asa ca la randul lor, animalele de companie benefeciaza de sedinte se relaxare si rasfat.

hrana pisici

Daca, in genere, la capitolul hrana animale, in linii mari, cam fiecare proprietar de animale de compane stie ce sa aduca acasa, nu acelasi lucru il putem spune despre alimentatia unei pisici, care stim prea bine cat de pretentioasa este, in functie de rasa din care face parte. Daca nu va doriti o maidaneza oarecare, pregatiti-va sa investiti in rutina zilnica a felinei cu care va impartiti viata si, automat, casa si, impropriu spus, masa.

Stiti prea bine ca stilul de viata al pisicii reflecta in primul rand alimentatia ei. Nu e indicat sa ajutati o pisica, ce prin natura ei e lenesa, sa devina obeza, asa nu e suficent sa achizitionati accesorii pisici pentru feline jucause, ci  trebuie sa selectionati cu atentie ingredientele pe care i le dati acesteia zilnic. De asemenea, daca nu va descurcati si considerati ca problema va depaseste, apelati cu incredere la ajutor specializat, duceti-va la un cabinet veterinar si acolo cu siguranta veti primi toate informatiile relevante de care veti avea nevoie pentru a intocmi un regim alimentar pentru o pisica sanatoasa.

La fel cum ai grija de tine si de corpul tau, la fel trebuie sa te preocupe si alimentatia animalului tau de companie, mai ales ca starea generala a acestuia iti poate la randul tau influenta existenta. Aminteste-ti prin cate ati trecut impreuna, cum ti-a fost alaturi atunci cand alte persoane din viata ta nici nu au stiu ca ai vreo problema, dar mai ales incearca sa iti scoti din minte si din suflet noptile nedormite in care faceai de garda pentru ca nu reuseai sa ii stabilizezi starea de sanatoate. Acum, ca ai facut acest exercitiu imaginar, du-te la cel mai apropiat pet shop si aprovizioneaza-te cu mancare de calitate pentru animale de casa.

Posted on March 22, 2016, in Hrana pisici. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Un articol bun, insa am o mica mentiune…nu orice doctor veterinar este foarte potrivit pentru mancare, eu una asa am patit cu vreo doi care habar nu aveau, din asta am inteles ca inainte ar fi bine sa dam si noi un search pe google sa vedem ce recenzii are doctorul respectiv si sa ne informam mai mult inainte…eu am avut norocul ca am mai consultat si alti doctori, ca deh asa m.am obisnuit, dar altfel…

    Like

    • Cu hrana nu prea am avut probleme. In schimb, cand mi s-a imbolnavit cate o pisicuta, tare am mai tras pana am dat de medici buni, care sa puna un diagnostic clar si care sa imi trateze animalul fara sa ma lase cu portofelul gol. :)))

      Like

Leave a Reply

