Motanel negru pentru adoptie in Ploiesti

Motanel negru pentru adoptie in Ploiesti.
Il auzeam in zilele geroase de ianuarie cum plangea – prelung, sfasietor. Ieseam in graba afara si ii lasam la coltul blocului bobite bune. Dimineata ma urmarea plimbandu-l pe Bruno, dar nu avea curaj sa se apropie. Cand am aflat ca o persoana cauta un motan negru cu pata alba m-am bucurat enorm. Stiam ca asta e sansa lui de a scapa din infernul strazilor. L-am cautat, l-am momit si l-am bagat in casa. I-am facut cateva poze (nereusite) si am anuntat persoana ca i-am gasit motanul negru potrivit. Din pacate, intre timp a mai primit vreo 10 poze. Are de unde sa aleaga si, cel mai probabil, motanelul meu va fi nevoit sa se intoarca pe strada. E atat de bland, de afectuos, de cuminte…, insa eu chiar nu am bani sa mai cresc inca o pisica. Mi se rupe inima stiind ca i-am aratat cum este la adapost de pericole, la caldura, cu burtica plina, iar acum trebuie sa il dau afara.
Va rog ajutati-ma sa ii gasesc repede o casa, o familie care sa il iubeasca si sa ii ofere ceea ce nu a avut niciodata (in afara de ultimele 24 de ore). Motanelul are 4-6 luni si este foarte, foarte cuminte.

Motanel negru pentru adoptie in Ploiesti. Distribuiti, va rog!

motan negru adoptie

motanel negru adoptie

Posted on April 2, 2016, in Ajutor pentru pisici and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

