Cea mai inteligenta pisica din lume

V-am spus ca sunt cea mai inteligenta pisica din lume? V-am spus!
M-am prins ca primesc bobite bune daca stau pe langa mami cand il invata pe Bruno diverse comenzi. Eu nu stiu sa raspund decat la “sezi”, dar e destul pentru a ma indopa cu bunatati. Cu mutra mea de pisica miloaga si cu rabdarea incredibila care ma tintuieste in apropierea lor, este imposibil sa nu o cuceresc pe mami de fiecare data. Stiu, am bobite bune in castronel, dar cele primite din palma ei parca au alt gust. 

ursula

Asta se intampla numai in zilele cand nu devorez vreo lebada. Are penele cam dure, dar si dintii mei sunt puternici. :p

pisica mananca pasari

PS: Mentionez ca pentru cea de a doua poza nici o pasare nu a fost ranita. Mami a adunat pene din gradina zoologica, de langa tarcul lebedelor.

Spuneti voi daca nu sunt cea mai inteligenta pisica din lume…

Posted on June 2, 2016, in În vizuina Ursulei. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

