Ratusca cea urata si o pisica alb -negru

Stiu, nu ati mai stat de mult cu Miti la taifas, dar nu e vina mea, va jur. Am fost plecata la vanatoare de lebede. Probabil observati in poza contrastul alb – negru, elegant, asa cum este si atitudinea mea. Am prins o lebada grasa si m-am hranit cu ea pana cand, dintr-o pisica slaba moarta, m-am transformat in frumusetea pe care o vedeti. Cumva, gandul imi zboara la ratusca cea urata care s-a transformat in lebada la maturitate. Asa sunt si eu. Va amintiti ce pisica mica si prapadita eram cand m-a gasit mami? Iata ca am doi ani, doua luni si 5 kilograme. Si o rautate iesita din comun, care a facut-o pe mami sa exclame: “Din cate pisici amarate traiesc pe strazi, cum am nimerit-o eu pe cea mai rea?” Era satula sa vada cum bat toate celelalte pisici.

Poza de pisica lenevind cu pene de lebada in gura… 🙂 Nu va mirati prea tare, ca sa nu ma deochiati. Sunt chiar eu, Miti, stapana absoluta a casei, furia neagra, demonul care terorizeaza tot ce misca.

pisica cu pene in gura

Posted on June 2, 2016, in Cu Miţi la taifas. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Să te iei de lăbuţă cu Pufitică, un motan “blond”, vorbăreţ, “grăsan” dar încă agil, care vrea să “pună la punct” oamenii şi alte vietăţi. 🙂

    Like

    • Sa le facem cunostinta, poate se pun la punct unul pe celalalt si lasa celelalte vietati in pace. :)))
      Uneori ma scoate din minti si o alerg cu ziarul prin casa. Biata Pufi nu mai are curaj sa se miste decat cand doarme furia neagra. :((( Doar Ursula nu se teme (prea tare) de ea.

      Like

  2. Maria Beschiu

    Bine zis!

    Like

Leave a Reply

