Taitei pentru supa si urme de labute

S-a apucat mami intr-o zi sa pregateasca taitei pentru supa. A amestecat faina cu oua, a intins foaie subtire, a taiat taiteii. Stiti si voi cum se fac, nu-i asa? Nu de reteta aveti nevoie, suntem convinse. Pentru asta exista o multime de bloguri culinare unde este explicat pas cu pas procedeul. Noi, pisicile, vrem doar sa povestim cum am pandit momentul cand mami a fugit cu mainile pline de aluat in sufragerie, sa raspunda la telefon. Nu va puteti imagina bucuria care ne-a cuprins! Am mirosit faina, am calcat-o in picioare, apoi am lasat pe dulapuri urme de labute. Mami nici macar nu s-a suparat, dupa cum ne asteptam noi. S-a spalat pe maini de aluatul de taitei pentru supa, a luat aparatul de fotografiat si a facut o poza. 

Va spunem cu sinceritate ca in prima clipa ne-am temut ca va merge cu ea la politie, sa caute amprente, ADN, dovezi, sa afle care dintre pisici a fost vinovata, care a lasat urme de labute prin casa. Dar nu! Omul modern merge numai pe facebook, sa povesteasca prietenilor virtuali ce a mai trait, ce a mai patit, ce a mai gandit… Iata, pentru posteritate, cuvintele scrijelite de mami pe un perete virtual:

“Raportez de indeplinire! Supa cu taitei de casa e gata. Nu imi permit sa trec sub tacere faptul ca am avut si ajutoare…”

Ce vreti mai mult de atat? E dovada ca pisicile nu au lasat urme de labute, ci au facut taitei de casa pentru supa. :p

urme de labute

Posted on June 2, 2016, in Noi. Pisicile. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

