Mancare pentru pisici

Nu mai avem mancare pentru pisici.

petmart.ro
Este propozitia pe care sotul meu o aude cel putin o data pe saptamana. Isi ia plasuta si pleaca la magazin sa cumpere, desi eu tot insist sa renunte la acest obicei si sa ma lase sa dau comanda pe internet, asa cum face orice om modern. Dar nu avem destui bani pentru a face o comanda prea mare deodata. Niciodata nu avem bani destui, mai ales de cand cainele se mentine la 24 de kilograme, iar pe langa noi traiesc patru pisici. Ne-am asumat o raspundere mare, fara sa luam in calcul faptul ca zi de zi va trebui sa avem bani pentru mancare si, in plus, ca vor veni momente cand vom cumpara pastile si fiole pentru deparazitare interna, deparazitare externa, vaccinuri. Nu ne-am gandit cand am ales sa crestem 4 pisici si un caine la faptul ca animalele se mai imbolnavesc ori ca noi, oamenii, vrem sa ne bucuram de banii munciti cu greu.

Nu ma vait. Pana acum, in cei doi ani si ceva de cand avem animale in casa, le-am oferit zilnic mancare si de foarte multe ori le-am rasfatat cu ceea ce le place. Doar la final de luna, cand trag linie si observ cati bani am cheltuit cu ele, ma intreb ce vom face daca intr-o zi nu vom mai avea bani sa cumparam mancare pentru pisici sau pentru caine. Alung rapid gandul, speriata. Nu vreau sa le chinui, nu vreau nici sa ajung sa cersesc pentru ele.

Pot, in schimb, sa scriu. Sa va spun ca am sansa sa primesc un comision de 5,5 % din valoarea oricarei comenzi facute pe site-ul petmart.ro. Daca voi cumparati mancare pentru pisici, caini, pesti, reptile, pasari, rozatoare sau chiar animale de ferma, eu primesc de la respectiva firma cativa banuti care sa imi usureze povara. De asemenea, tot 5,5 % din valoarea cumparaturilor voastre imi da firma daca alegeti sa comandati orice fel de accesorii, medicamente sau produse de igiena pentru animalele voastre. Nu pierdeti nimic, iar eu fac rost de cativa banuti fara sa deranjez pe nimeni si fara sa rup prea mult de la gura familiei pentru a hrani cinci animale.

Am povestit candva despre toata bataia de cap pe care mi-a dat-o hrana pisicilor. Am reluat ideea intr-o alta forma, astfel incat cei care abia acum devin stapani (sclavi) de pisici sa aleaga ceea ce le convine si li se potriveste din experienta mea, dar si pentru a spune tuturor ca nu mi-ar strica un mic ajutor din partea celor ce isi fac cumparaturile pe internet. Veti gasi la petmart.ro jucarii, culcusuri, custi, lese, hamuri, sisaluri, boluri, nisip, mancare pentru pisici mici, mancare pentru pisici sterilizate, mancare pentru pisici cu probleme de sanatate, diverse sortimente de diete, dar si hrana economica si lapte pentru pisici. Puteti comanda de AICI.

Posted on August 2, 2016, in Ajutor pentru pisici and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Comanda prin internet e cu economie. Câștigați adausul comercial practicat de magazine. Eu așa fac și sumele se adună. Plus că se acordă reduceri pentru comenzile repetate. Merită să încercați

    Like

    • Asta incerc si eu sa ii explic. Intelege, numai ca insista pe ideea ca o comanda online, pentru a fi rentabila, trebuie sa contina macar zece kilograme de hrana. Noi cumparam cam 2-3 de la magazinul din zona, astfel incat sa nu cheltuim mult intr-o singura zi. Desi, daca stai sa te gandesti, mai rentabil e sa cumperi la salariu o cantitate mai mare. Plus ca nu mai cari de plase. 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

