Fotbal cu pisica

Am fost de-a dreptul socate afland povestea de viata a pisicutei numita Misa. Ne-am dorit sa putem da ochii cu doamna care a indraznit sa joace fotbal cu pisica, sa ii aratam ca si ea poate fi transformata in minge. Povestea, relatata pe scurt de catre Sorina, actuala stapana a pisicutei:

“Are 10 ani si am luat-o din picioarele unei femei care juca fotbal cu ea! avea vreo 4-5 saptamani! nu am crezut ca traieste dar, cu ingrijire si iubire, a ajuns sa-mi bucure fiecare clipa pe care o petrec langa ea! altceva ce sa mai zic despre Misa? este ratiunea mea de-a exista!”

Pe langa faptul ca este o mare norocoasa, Misa este si foarte, foarte frumoasa! Impresia noastra este ca are si ceva sange nobil in vene…

pisica salvata

petmart.ro

Posted on August 20, 2016, in Feline din vecini and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

