Un motan recunoscator

In ciuda faptului ca despre pisici se spune ca sunt hoate si nerecunoscatoare, cei care detin asemenea animale de companie stiu ca nu este adevarat. Povestea lui Gore este impresionanta si noi tare ne bucuram ca am avut ocazia sa o aflam:

Bună la toată lumea! Eu sunt Gore , pe mine m au bătut oamenii răi, m a găsit mami plin de viermi, intraseră în funduletul meu și începuseră să mă mănânce. Mami m a dus la dr am avut trei lăbuțe rupte si bazinul în trei locuri. M a operat nenea dr. Labutza din fata a rămas strâmbă da trăiesc…și mami m a luat la ea la bloc unde mai am de a face cu un gras alb care….uneori mă mai mursuca da il ceartă mami. Și să știți că eu le sunt recunoscător că m au salvat si…mereu le ling mâinile ,lor , celor ce m au salvat.si mai sunt si recunoscător prietenilor mei de pe fb care au ajutat o pe mami si moral și financiar să mă ducă la dr. Și uite așa eu,Gore de la Peștișani am fost si prin Craiova și București și acum stau bine mersi la bloc în tg Jiu. Va pup pe toți!”

Gore, un motan frumos foc!

motan frumos

petmart.ro

Posted on August 20, 2016, in Feline din vecini and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. multumim din suflet! va iubim pe toti !!!

    Like

  2. Draga Gore pisic frumos,ma bucur tare mult ca esti bine si mami te iubeste,ma bucur pentru faptul ca si eu te-am votat,sunt trista pentru labuța ta dar cine stie poate intr-un viitor apropiat se va rezolva!

    Like

  3. Ne cunoastem de pe FB, de o luna-doua Gore drag, dar a fost “love at first sight”! Si azi iti spun ca pup labutza aceea…si bineinteles te votez ca si pana acum!

    Like

Leave a Reply

