Un job si pentru pisici?

Stiu, a trecut ceva timp de cand nu ati mai citit nimicdin cugetarile Pufinei, dar jur ca am fost tare ocupata. Am mancat mult, am dormit si mai mult, iar in timpul ramas liber am studiat tot ceea ce se intampla la Studio Videochat Bucuresti GlamourStudio.ro pentru a intelege fenomenul. Am si o concluzie, daca va intereseaza. Este sub forma unei intrebari ce ma framanta permanent: de ce doar oamenii se folosesc de cate un studio videochat pentru a-si oferi placere? Acest lucru ar trebui sa se intample la toate fiintele. Voi chiar nu ati observat cat de dragute si cautate sunt pisicile? Va dati seama ce succes ar avea un anunt cu angajari videochat pentru pisicute? Toti motanii s-ar inghesui pe internet sa se bucure de miorlaiturile venite dinspre un Studio Videochat Bucuresti.

Noi am urmarit ieri pe youtube cum niste pisici se destrabalau in fata camerelor de filmat. Mieunau la mancare, mieunau in somn, mieunau din diverse motive, mai clare sau mai putin clare. Daca le trecea prin cap sa profite de faptul ca se fac angajari videochat, mai mult ca sigur se imbogateau, caci toti motanii ar fi vrut sa vada pisicute intr-un studio videochat si toti ar fi acceptat sa le plateasca diverse conserve cu carnita proaspata, jucarii sub forma de soricei, nisip parfumat cu lavanda (noi suntem alergice la mirosul de portocale, asa ca il evitam), bobite din cele mai scumpe si poate chiar cu cate un sisal inalt, construit pe multe nivele.

Din pacate, deocamdata nu exista si pentru pisici un Studio Videochat Bucuresti, desi ele au toate atuurile necesare pentru angajarea la un astfel de job. Am cugetat eu, Pufina, intreaga noapte, si am ajuns la concluzia ca singura metoda prin care poate sa fie infiintat acest job este sa scriu pe blog, sa deschid ochii motanilor indrazneti, care nu se tem de gura lumii.

Glamour Studio este un studio de videochat, profesionist si legal, care iti pune la dispozitie toate mijloacele necesare pentru ca jobul tau sa fie unul eficient. O echipa de profesionisti iti va oferi suportul de care ai nevoie, de la elementele de baza pana la tips and tricks, pentru ca activitatea ta sa fie cat mai profitabila.”

11-1-500x350

Posted on August 21, 2016, in Cugetările Pufinei. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

