Un pisoi cu viata scurta

Povestea lui Denys e trista, atat de trista incat mi s-a pus un nod in stomac citind. Un pisoi cu viata scurta. Singura bucurie este ca, in putinele luni in care a trait, a facut niste oameni fericiti, iar ei, la randul lor, i-au oferit toata dragostea lor.

“Denys – a fost gasit de mine anul trecut in iulie…era cazut intr-o protectie de teava de gaze..era seara, ma intorceam de la serviciu… un suflet mieuna…tare. m-am intors din drum si am urmarit sa vad de unde se aude mieunatul… l-am gasit… l-am scos de acolo. Tremura si tipa… probabil a fost fugarit de un caine si posibil muscat de codita… l-am sunat pe prietenul meu… sa il intreb ce sa fac… inca nu ne revenisem dupa moartea lui Miky… Si a spus sa il aduc acasa… cand am ajuns acasa, am facut prezentarile… un pisic tigrat… speriat.. cu Emil. Emil avea lacrimi in ochi…nu stia ce sa zica, ce sa faca… il durea rau pierderea lui Miky… intre timp i-am adus laptic… saracutul..nu era intarcat.. ca a intrat cu totul in bolul plin cu lapte. nu stia sa pape singur.. si nici sa faca nevoile… l-am ajutat noi. am vb cu Emil, daca nu e pregatit sa o luam de la capat cu pisicul il dam spre adoptie. a spus nu, incercam sa vedem … toate bune si frumoase .. tigratul a urcat pe Emil, care a inceput sa planga … de fericire.. de dor… de Miky.. au trecut cateva zile si nu ii gaseam nume, dar intr-o seara venind de la servici Emil mi-a povestit ca a ros incarcatorul de la telefon … si atunci s-a aprins beculetul. Sa ii spunem Denys!! Ca e pericol. l-am dus la vet, i-am facut toate cele necesare.. era ca un copil.. cand auzea galagie pe drum vroia sa stea intre copii, sa alerge dupa mingie si dupa trotinete!! in weekend il duceam la cumnata mea, care avea 2 pisioi de aceiasi varsta cu el…. era tare frumos… crescuse flacau mare .. la 6 luni… toata lumea il placea … era un tigrut perfect…. pana intr-o zi de joi.. neagra.. l-a lovit masina. ..  Nu a mai avut nici o sansa .. era al doilea pisoi pe care il pierdeam in decurs de cateva luni….. a urmat multa tristete…. multe intrebari… de ce?”

pisoi-tigrat

petmart.ro

Posted on August 21, 2016, in Feline din vecini and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

