Urme de gherute in piele

Povestea lui Benny este simpatica si imi aminteste cumva de Miti a noastra, de vremea cand era puiuta si se catara pe noi de parca am fi fost copaci, lasand urme de gherute in piele.

“Benny- la o saptamana de la pierderea lui Denys, nu mai rezistam… vroiam un suflet sa ii daruim iubire… casa era goala… pustie… fara viata…. simteam tacerea care apasa toate camerele…. a gasit un motan pe internet (avea un an) dupa 3 zile nu s-a acomodat. . l-am dat inapoi. a doua zi ni-am amintit ca in oras la noi este un cabinet veterinar care are pisi pt adoptie. si s-a dus la cabinet .. la telefon mi-a spus ca a luat un pisi mic .galbior.tigrat…. seara abia asteptam sa ajung acasa sa il vad…. era slab.. avea raie auriculara.. viermisori… amarat . l-am luat in brate .. si a inceput sa toarca… emil a spus ca a tors fara incetare de cand l-a adus… era intarcat, papa singurel dar nu putea sa faca nevoile…. si suna la dr… cam de 5 ori pe zi… sa intreb de ce nu face, desi eu il stimulam… pana la urma am rezolvat.. l-am dus la vet . pt toate cele … dormea cu noi in pat…. torcea de mama focului… il iubeam mult… cand faceam curatenie il asezam pe paturica crosetata de mine , ca sa doarma si nu faceam zgomot de teama sa nu il trezesc… imi era teama sa il las singur in curte… ieseam cu el la soare si il supravegheam… sa nu iasa din curte. timpul s-a scurs Benny crestea si avea un obicei.. cand pregateam pliculetul el se urca pe noi ca pe scara eram plini de urme de gherute mici si ascutite… si aparut Tigrut…”

pisoi-roscat

petmart.ro

Posted on August 21, 2016, in Feline din vecini and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

