Poze cu pisici negre cu ochi galbeni

Nu stiu de ce, dar tot mai multa lume ajunge pe blogul meu cautand poze cu pisici negre cu ochi galbeni. Eu am prin articole cateva poze care pot implini cele doua cerinte, dar sunt imprastiate si consider ca mai usor imi este sa scriu un nou articol in care sa le grupez, astfel incat cei care vor cauta pe internet poze cu pisici negre cu ochi galbeni sa le gaseasca usor. Mi-ar placea sa stiu si ce vor face cu ele, de ce le vor, dar nu am mari sperante ca se va opri cineva sa imi spuna.

In casa nu am nici o pisica neagra complet. Una e neagra cu pete albe, cealalta e neagra cu pete crem si roscat. In functie de lumina ambientala, uneori au ochi galbeni, alteori verzi sau chiar negri. Am mai avut in casa un motan negru cu ochi galbeni. El implinea cerintele, insa l-am dat spre adoptie si nu am ramas decat cu niste poze facute in saptamana cat a stat la noi. Mai am cateva poze cu pisici negre intalnite pe strada. Au ochi galbeni, dupa cum veti vedea in fotografiile de mai jos.

Am reusit sa adun cateva poze, astfel incat cei care vor mai ajunge pe blogul de pisici in cautare de poze cu pisici negre cu ochi galbeni, sa nu plece nemultumiti. Daca printre cititorii mei exista persoane care detin poze cu pisici negre cu ochi galbeni si vor sa ajute la imbogatirea acestui articol, astept un semn. :p

Poze cu pisici negre cu ochi galbeni

pisici negre ochi galbeni 1

pisici negre ochi galbeni 10

pisici negre ochi galbeni 11

pisici negre ochi galbeni 12

pisici negre ochi galbeni 13

pisici negre ochi galbeni 14

pisici negre ochi galbeni 15

pisici negre ochi galbeni 2

pisici negre ochi galbeni 3

pisici negre ochi galbeni 4

pisici negre ochi galbeni 5

pisici negre ochi galbeni 6

pisici negre ochi galbeni 7

pisici negre ochi galbeni 8

pisici negre ochi galbeni 9

Poze cu pisica neagra cu ochi galbeni, Miti.

Posted on September 4, 2016, in Noi. Pisicile and tagged , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

