Anvelope pentru atv-uri

In urma cu niste ani, nu prea multi, am avut ocazia de a ma plimba foarte des cu atv-ul. Totul a inceput in ziua cand seful meu a trebuit sa schimbe niste anvelope pentru atv-uri si, cum sotul meu tocmai venise sa ma ia de la serviciu, i-a dat o mana de ajutor si, drept rasplata, a primit cadou o tura cu atv-ul. A mers cu viteza maxima (80 km / ora, cat putea acea masinarie) si mie mi-a placut maxim. I-am spus atunci ca mi-as cumpara un atv fara sa stau pe ganduri daca am avea sosele sigure sau niste locuri unde sa putem circula fara griji, caci senzatia e foarte apropiata de cea pe care ti-o dau plimbarile pe motocicleta, de care eu nu ma voi putea satura vreodata. 

Vazand cat de usor se schimba acele cauciucuri pentru atv, mi-ma dat seama ca sotul meu s-ar descurca fara probleme sa conduca si sa intretina in stare buna un atv. In plus, stiu ca anvelope pentru atv se gasesc pe site-ul Acvila-Romania.ro  la preturi bune, asa ca acesta chiar nu ar fi un impediment. Desigur, nimic nu e perfect pe lume. De exemplu, la noi in familie singurul care are obiectii cand vine vorba despre cauciucuri pentru atv echiar sotul meu si asta pentru ca la una dintre plimbarile noastre (caci au fost mai multe de-a lungul timpului, cat timp am lucrat acolo) a aut loc un incident pe care el nu il poate uita.

anvelope-bkt-sports-at-109-14570-r6-0

Eram calare pe atv si ne indreptam in viteza catre oras. Undeva intr-un sat, intr-o curba, am vazut ca din dreapta, de pe o ulita, o masina se pregatea sa iasa in strada. I-am urlat in ureche sotului meu un “ai grija” care l-a speriat asa tare, incat l-a facut sa traga stanga de ghidon pana cand a ajuns in jumatatea soselei. S-a dovedit ca spaima mea a fost nejustificata, ca omul s-a oprit pentru a se asigura. 🙂 Eu ii promit si aici sotului meu ca nu ii mai urlu in urechi cand conduce, ca nu il mai fac sa ramana pe doua roti si ca il ajut sa schimbe oricate anvelope pentru atv va fi nevoie, daca accepta sa cumparam o asemenea jucarie. 🙂

“Oferta Acvila Romania cuprinde o gama larga de anvelope atv. Comercializam cauciucuri atv ieftine produse de BKT, DURO, MAXXIS si CST.”

Posted on September 28, 2016, in Noi. Pisicile. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

