Ceai alb pret de cateva clipe senine

Incearca Ceaiul alb, m-a sfatuit cineva in urma cu aproximativ doi ani si de atunci mi-a ramas in cap ideea ca nu exista ceai mai bun, mai simplu si mai complex in acelasi timp. Da, l-am incercat si mi-a placut mult, mi s-a potrivit la fix si m-a facut sa il recomand si altora. Am baut ceai alb pret de cateva luni, panacand mi s-au terminat proviziile, apoi a venit caldura si am uitat de el. Astazi, nu stiu daca din intamplare sau pentru ca mi-a fost cu adevarat frig, dar si dor de leneveala cu o carte in brate, mi-am amintit ca a trecut nepermis de mult timp de cand nu am mai simtit aroma de ceai alb si nu am mai gustat aceasta minune. Dupa cum era de asteptat, primul pas a fost sa intru pe internet, sa merg direct la sursa (a se iti pe site-ul Artaceaiului.ro) si sa imi comand ceai alb pentru toate zilele reci care urmeaza sa vina. 

Imi place mult acest ceai tocmai pentru ca nu este prea strident. Imi da senzatia de modestie, de gene plecate, de timiditate, si din acest motiv aleg sa il cumpar combinat cu alte soiuri de ceaiuri si in mod special cu ceaiul de fructe. Nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba. Pur si simplu sunt atat de incantata de noile arome care imi vor intra in casa, incat imi vine apa in gura de pofta. Mi-am comandat de la Artaceaiului.ro absolut toate sortimentele de ceai alb pe care le-am gasit disponibile: ceai verde si ceai alb cu fructe si iasomie, ceai alb si ceai verde cu Goji, ceai alb si ceai verde cu coacaze rosii si zmeura, ceai alb China Jasmine Dragon Phoenix Pearls, ceai galben, ceai alb Capsuni si Aloe, eai alb Shou Mei Eyebrows of Longevity.

Stiti cat m-au costat toate? Cam cat as fi dat pentru 2-3 pachete de tigari. Abia astept sa termin cu renovarea casei si sa imi ofer acele clipe de liniste si relaxare, dar si sa imi chem nepotii, sa le fac prajituri si sa le ofer ceaiul care le place atat de mult, ceai alb pret de cateva ore petrecute in rasete si voie buna.

strawberry-aloe

Posted on October 18, 2016, in Noi. Pisicile. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

