Scrisoarea unei pisici catre stapana sa

Draga mami,

Stii bine ca nu te consider si nu iti pot spune “stapana”, deci nu te supara daca formularea folosita va trada pe blogul de pisici natura relatiei noastre. Iti amintesti? In primele luni de dupa venirea mea in casa, pe vremea cand eram singurul tau animal de companie, aveai timp sa joci pititea cu mine, iar eu aveam dispozitia necesara sa ma ocup de redecorarea casei. Sa nu uiti niciodata ca numai eforturile mele te-au scapat de perdele.

Mami draga, eu te iubesc la fel de mult ca in prima zi, sa stii. Sa nu te superi pe mine pentru ca sunt rea. Rautatea mea este numai urmarea geloziei care imi macina sufletul zi de zi si noapte de noapte. Nu suport sa te impart cu nimeni si tocmai din acest motiv ma straduiesc sa te protejez, sa te apar de toti cei care stau prea aproape de tine. 

Din cauza geloziei o alerg pe Pufi prin casa, o lovesc pe Vrabiuta, o musc pe Ursula si il terorizez pe Bruno. Mami draga, eu sunt a ta, numai a ta, si tu trebuie sa ramai numai a mea. Nu pot suporta sa te vad cum mangai alte pisici sau cum ii dai cainelui recompense. Vreau totul numai pentru mine si vreau sa iti ofer totul doar tie!

Mami draga, aceasta nu este scrisoarea unei pisici catre stapana sa, ci este scrisoarea unui copil felin catre mama lui umana. Este scrisoarea prin care vreau sa intelegi ca rautatea mea este doar gelozie in stare pura. Si vreau sa nu uiti niciodata ca eu am fost prima, ca ti-am oferit candva dragoste mai multa decat iti ofera astazi toate celelalte animale la un loc.

Te iubesc, mami!

Cu drag,

al tau prim pui de felina,

Miti

pisica

Posted on February 6, 2017, in Cu Miţi la taifas. Bookmark the permalink. 3 Comments.

Leave a Reply

