Scaune de dining moderne

Avem in casa patru scaune si vreau sa va spun ca un scaun nu seamana cu altul. Fiecare scaun are alta culoare, alta forma, alta varsta, lucru care este destul de deranjant, mai ales in zilele cand avem musafiri. Si avem destul de des, motiv pentru care am luat de curand decizia de a ne uita prin magazinul online scauneonline.ro, in speranta ca vom gasi ceva frumos, la pret bun, care sa se potriveasca bine casei noastre si musafirilor care ne intra in casa. Nu stiu cum se face, dar in afara de nepotul meu, de mine si un prieten al fiului meu, toti ceilalti sunt destul de bine facuti, asa ca au nevoie de scaune solide, care sa le sustina greutatea. Ei rad de noi, spunand ca suntem prea slabanogi si ca am putea incapea cate trei pe un scaun, dar eu simt in vocile lor invidia. 🙂

Am vazut pe acest site atat scaune la preturi mai mari, cat si scaune cu preturi mai mici, asadar e un magazin pentru toate buzunarele. Desigur, noi nu cred ca ne vom uita la pret atunci cand le vom alege, deoarece ne intereseaza in primul rand aspectul. Am avut noroc sa gasim niste scaune de dining moderne si, spre uimirea mea, ne-au placut tuturor, desi de obicei avem gusturi diferite. Sau poate ca motivul pentru care ne-au placut tuturor (mie, sotului si copilului) este ca nu le vrem pentru noi, ci mai mult pentru musafiri, ca noi preferam scaunele de birou cand avem treaba si canapeaua cand ne odihnim. De mancat, mancam pe unde apucam daca nu avem musafiri, asa ca… :)))

scaune-dining

Sotul chiar glumea cu mine, spunand ca din ziua cand vom avea in casa scaune dining, poate vom reusi sa mancam si noi, ca oamenii, la bucatarie, nu prin toata casa. Copilul a ras si el auzindu-l si i-a spus ca nu e destul sa ai in apartament scaune dining. In primul rand trebuie sa ai vointa, sa vrei sa iti pastrezi casa imaculata, sa vrei sa te comporti ca un om normal. Dar ce este normalitatea si cine trebuie sa decida pentru noi?

Posted on February 21, 2017, in Noi. Pisicile. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

